fries_Annika schreef:Hoi [naam].
Mooie foto's zeg ook die in je profiel.. ziet er nog steeds erg mooi uit ze lijkt ook wel weer gespierder. Succes verder..
Dank je voor je reactie Annika
Sietse is aan het revalideren hoorde ik?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fries_Annika schreef:Hoi [naam].
Mooie foto's zeg ook die in je profiel.. ziet er nog steeds erg mooi uit ze lijkt ook wel weer gespierder. Succes verder..
Anoniem schreef:Paulaa_ schreef:Misschien is ze gewoon jaloers op je mooie paard
ik ga nu wel een beetje offtopic
Geeft niks, ik denk dat je daar een punt hebt

marielle_p schreef:niet echt supper bijzonder als ik eelijk mag zeggen (mijn mening) de ruiter moet meer op der handen laten iets hoger en ze zit op veel foto's TE ver naar voren
dit is niet gemeen bedoelt hoor.
wel een mooi paardje ze loopt ook heel mooi.
xx
Tja, aan mijn reactie heb je eigelijk niet zo veel wand dan is allemaal al gezegt.
assiejlover schreef:Nee hoor je mag met 30 nog over.
[naam], ziet er super uit, lang geleden dat ik foto's van je hebt gezien
assiejlover schreef:Ja bij Norma en mij gaat het ook super! Waarschijnlijk volgend jaar een kwpn merrie ook uitbrengen
Sjabrak is nogal leuk
Verder mooi paardje, jullie passen bij elkaar
MyHorseGirl schreef:handen iets hoger, en iets meer naar achter zitten, dan ziet het er super uit!Sjabrak is nogal leuk
Verder mooi paardje, jullie passen bij elkaar
Miep20 schreef:Ziet er netjes uit, amazone heeft paard netje aan het lopen. Voor een M1 proef zou ik het paard wel wat meer bij elkaar willen zien.
SuusNando schreef:GAAF!!
MISTRAL94 schreef:Ziet er super uit [naam]! Zijn jullie weer helemaal blessure vrij?
Ik krijg visioenen van die reactie van Carmen ken nog zo iemand die dat ook deed