**de beloofde foto's van nikita en mij**

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

orion_

Re: **de beloofde foto's van nikita en mij**

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:22

Gaaf paard! Pling En kan erg mooi strekken.
Al ben ik wel van mening dat je hem meer bij elkaar moet rijden.
De achterhand is er op de foto's vaak nog niet onder, terwijl dat in mijn ogen wel een erg belangrijk punt is...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:25

Dat van de achterhand is gezegd, dus daar geef ik geen commentaar meer op.....
Wat een bloedmooi paard! ik dacht eerst dat het echt een raszuivere volbloed was of zo, niet te zuinig, ze is echt prachtig!!!!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:27

Mooi paardje heb je!

Toch sluit ik me bij de rest aan. Juist als je haar pas 8 weken hebt is het belangrijk om goed aan de basis te werken, zodat je haar naar je hand kan zetten. Waaronder dus ook de achterhand erbij. En juist als je in het Z start is dit heel belangrijk. Zonder bijgereden achterhand en een paard wat bij elkaar gereden wordt kom je niet tot de gewenste verzameling.

Zit de frontriem trouwens nou scheef op de 1 na laatste foto? Ik kan het niet goed zien.

Mooi paardje en met goede training en rijstijl komen jullie er wel!! Het ziet er voor nu in ieder geval heel vriendelijk uit en dat zie je steeds minder tegenwoordig Lachen

sylvanarvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 12:34

Dankje ja ik ben helemaal weg van haar:D , wij kopen paarden in we trainen ze op bepaald niveau en dan verkopen we ze weer of we brengen ze uit op wedstrijden.

sylvanarvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 12:38

dankje nee de frontriem zit in een v-vorm juist haar verzameling is super mooi en voor de draf en voor de uitgestrekte draf haal ik meestal altijd 8ens en zelfs 9ens dus ik heb niks vedder van de jury's gehoord als de achterhand er niet onder zou zijn zou ik dat wel horen van de jury's maarja vedder geen discussies vind jullie reacties erg leuk!!
Laatst bijgewerkt door sylvanarvs op 13-08-07 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 12:38

Boldguy schreef:
ik word hier gek van al dat commentaar op bokt waarom kunnen we niet elkaar stimileren in plaats van afkraken ik ken dit meisje niet maar ik heb haar toevallig een paar keer op wedstrijd zien rijden en ik moet zeggen ze is erg goed!! en het is jammer dat er dan toch weer comentaar komt en voor wat het is al moeilijk genoeg!!!!!

Dat is geen afkraken dat is tips geven..
je hoeft niet op bokt te zitten hoor..!

aangezien als je tips geeft je meteen een foto moet laten zien van jou rijkunsten en die heb ik hier niet Koe

leuk paard Vingers aflikken echt onwijs mooi! veel plezier met haar!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 12:39

sylvanarvs schreef:
dankje nee de frontriem zit in een v-vorm juist haar verzameling is super mooi en voor de draf en voor de uitgestrekte draf haal ik meestal 8ens en zelfs 9ens dus ik heb niks vedder van de jury's gehoord als de achterhand er niet onder zou zijn zou ik dat wel horen van de jury's maarja vedder geen discussies vind jullie reacties erg leuk!!

op sommige foto's is het wel Knipoog maar die foto als avatar niet Knipoog en meerdere niet..

sylvanarvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 12:41

dat zijn dan moment op namens ik maak vandaag wel een filmpje

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 12:51