Elinee schreef:verder niemand?
Elinee, het is niet toegestaan om je topic omhoog te halen en/of om meer reacties te vragen. Verder zijn oneliners niet toegestaan (bijv. alleen "dank je wel").
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elinee schreef:verder niemand?
Oscar schreef:Elinee schreef:verder niemand?
Elinee, het is niet toegestaan om je topic omhoog te halen en/of om meer reacties te vragen. Verder zijn oneliners niet toegestaan (bijv. alleen "dank je wel").

eLLe_horse schreef:Mooi paard en ze loopt mooi![]()
Probeer je handen niet te hoog te houden en niet teveel met je handen "terug te werken"

toch vind ik ook dat het zadel ter ver naar voren ligt. Zweetbladen leunen op schouderblad....... Om hem iets naar achteren te plaatsen is beter om meer schoudervrijheid te creeëren. Meer beweging vanuit de schouder nu wordt hij daar in geremd. Denk erom dat je omhoog kijkt, daardoor valt jouw lichaam naar voren met gewicht en hij moet op de achterhand meer gewicht hebben om vanuit de achterhand te gaan bewegen. (trek je dit niet teveel aan want ik zit met hetzelfde probleem.....
)Elinee schreef:eLLe_horse schreef:Mooi paard en ze loopt mooi![]()
Probeer je handen niet te hoog te houden en niet teveel met je handen "terug te werken"
dat is inderdaad een van de punten waar ik aan moet werken.
dankjewel voor je reactie, en het is een hij
Andrea1981 schreef:hartstikke goed op weg voor zo'n jong paard...toch vind ik ook dat het zadel ter ver naar voren ligt. Zweetbladen leunen op schouderblad....... Om hem iets naar achteren te plaatsen is beter om meer schoudervrijheid te creeëren. Meer beweging vanuit de schouder nu wordt hij daar in geremd. Denk erom dat je omhoog kijkt, daardoor valt jouw lichaam naar voren met gewicht en hij moet op de achterhand meer gewicht hebben om vanuit de achterhand te gaan bewegen. (trek je dit niet teveel aan want ik zit met hetzelfde probleem.....
![]()
![]()
)
Ga verder zo door en ik hoop dat je veel plezier met dit mooie paard mag beleven.