Bonnie_Theun schreef:Dan is het toch niet erg als ik het nog een keer zeg
Als er gezegd wordt dat ze het weet en het niet meer zal gebeuren dan is het overbodig om het nog eens te zeggen toch
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bonnie_Theun schreef:Leuk paardje
Volgens mij zitten je beugels wat kortProbeer idd je handen wat hoger te houden en meer mee te geven boven de sprong.
Gebruik ook ander schoeisel, iets wat veiliger is dan dit
Succes verder
Bonnie_Theun schreef:Ja hoor, sorry dan! Had er wel iets van meegelezen, maar vermeld het dan toch automatisch, zonder erbij na te denken, sorry!
rominy schreef:het ziet er leuk uit![]()
leuk hoor
ik heb ook in jullie profiel rondgesnuffeld en gizmo vind ik erg leuk mooi paardje !
veel sucses verder met je lessen!
laverite schreef:Jullie zijn een zeer lieve combinatie.
De pony lijkt me zeer geschikt voor jou.
En jij lijkt me een zeer lieve ruiter!
Rijtechnisch zijn deze foto's geen hoogstandjes maar ik zie een combinatie die van elkaar geniet, en dat vind ik veel belangrijker dan "aan de teugel" lopen.
Neem maar les en oefen op het gemak doorveel succes
eLLe_horse schreef:Een leuke pony en het ziet er best netjes uit![]()
Maar ik zou bij het dressuur rijden de beugels wat langer doen en je handen hoger dragen. Probeer bij het springen wat meer mee te geven met je handen
Bonnie_Theun schreef:Leuk paardje
Volgens mij zitten je beugels wat kortProbeer idd je handen wat hoger te houden en meer mee te geven boven de sprong.
Gebruik ook ander schoeisel, iets wat veiliger is dan dit
Succes verder
rominy schreef:het ziet er leuk uit![]()
leuk hoor
ik heb ook in jullie profiel rondgesnuffeld en gizmo vind ik erg leuk mooi paardje !
suus_toes schreef:leuk stelletje zijn jullie , commentaar is al gegeven en daar sluit ik me bij aan!!
heel veen suc6 nog verder
ilse_asmil schreef:rominy schreef:het ziet er leuk uit![]()
leuk hoor
Gizmo is indd ook erg leuk!
alleen zo lomp als het maar zijn kan!
Ik heb haar van de week nog boven op me gehad![]()
en geloof me, dat was niet prettig
eLLe_horse schreef:Een leuke pony en het ziet er best netjes uit![]()
Maar ik zou bij het dressuur rijden de beugels wat langer doen en je handen hoger dragen. Probeer bij het springen wat meer mee te geven met je handen

laartjuh schreef:Probeer recht op te zitten en het achterbeen er wat meer onder te krijgen, dan komt dat "aan de teugel" echt vanzelf wel.
Verder leuke pony.
laartjuh schreef:Probeer recht op te zitten en het achterbeen er wat meer onder te krijgen, dan komt dat "aan de teugel" echt vanzelf wel.
Verder leuke pony.
ilse_asmil schreef:laartjuh schreef:Probeer recht op te zitten en het achterbeen er wat meer onder te krijgen, dan komt dat "aan de teugel" echt vanzelf wel.
Verder leuke pony.
Asta is zeker geen makkelijk paardje om aan de teugel te rijden!!
De TS krijgt Asta nu wel al redelijk goed aan de teugel als ik haar voor heb gereden!
Van de week proberen we het zonder dat ikhaar voor rijd!
orashai schreef:Leuke foto`s je moet je niet zo druk maken om haar aan de teugel te rijden, gewoon lekker bezig zijn met rijden wat overgangen figuren etc. en dan komt het vanzelf wel! Ze ziet er goed uit. Vindt jullie wel een leuke combinatie! geef asta een knuffel en doe de groetjes maar aan joyce![]()
Groetjes jilly
orashai schreef:Leuke foto`s je moet je niet zo druk maken om haar aan de teugel te rijden, gewoon lekker bezig zijn met rijden wat overgangen figuren etc. en dan komt het vanzelf wel! Ze ziet er goed uit. Vindt jullie wel een leuke combinatie! geef asta een knuffel en doe de groetjes maar aan joyce![]()
Groetjes jilly