!en voor de rest; Sorry maar er zijn grenzen en de mijne is nu bereikt.
enne rijkleding dient als BESCHERMING (net zoals bij motorrijders).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!Nijntjuh schreef:Snackie schreef:Misschien komt dit een betje rot over.
Maar je mag je wel eens fatsoenlijk aankleden
paardje is enorm leuk!
Dit komt niet misschien een beetje rot over, dit komt heel zeker behoorlijk rot over. Het gaat toch niet om hoe TS zich kleedt?
, ik mag dragen wat ik wil. Ik zal volgende keer mijn wedstrijd apen pakkie aan doen met hoedje, gaan we mode beoordelen ipv de pony.IkbenLeen schreef:Leuke pony!
en voor de rest; Sorry maar er zijn grenzen en de mijne is nu bereikt.
IkbenLeen schreef:Leuke pony!
en voor de rest; Sorry maar er zijn grenzen en de mijne is nu bereikt.

Ziet er ontspannen uit, misschien kan je proberen om hem wat ronder te rijden.
tita schreef:Nou HAW is ook bedoeld om commentaar te krijgen en er iets van te leren.
Nijntjuh schreef:tita schreef:Nou HAW is ook bedoeld om commentaar te krijgen en er iets van te leren.
Rijtechnisch
geen mode advies.
Melanie5 schreef:Ja want een rijbroek beschermt beter tegen vallen? Ik zit op een pony, niet op een motor. Moeten we terug naar harnas te paard?
! enne je wordt niet onthaard! Overdrijven is ook een vak,alhoewel: ff denken
.
en! Wat voor nut heeft het toch?

tita schreef:Nou rijtechtnisch iid met eventuweel alle opmerkingen die een bokker wil plaatsen.
ik vind de TS nou niet bepaald een klein mager meisje
Bij cavellia rijden ze ook half-naakt maar ja daar zijn het ook goddelijke lichamen.
En, zoals jullie ( niet iedereen ) hier commentaar heeft op haar kleding, misschien heeft zij dat ook wel bij jullie?
Ik neem aan dat ze zelf ook weet wat ze aan heeft, en dat dat niet 10 keer herhaalt hoeft te worden?tita schreef:Nou rijtechtnisch iid met eventuweel alle opmerkingen die een bokker wil plaatsen.
Als iemand het een lelijk gezicht vind, dat vind ie dat ook en dan mag er best wat van gezegd worden.
Bovendien is dit meer voor ITP want de TS is gewoon te groot en te zwaar aangezien een pony maar maximaal 15% mag dragen van zijn lichaamsgewicht en ik vind de TS nou niet bepaald een klein mager meisje
Bij cavellia rijden ze ook half-naakt maar ja daar zijn het ook goddelijke lichamen.
Nijntjuh schreef:tita schreef:Nou rijtechtnisch iid met eventuweel alle opmerkingen die een bokker wil plaatsen.
Ik vind eigenlijk dat jouw commentaar op TS totaal niet opbouwend is, maar neigt naar belediging. Vind ik niet zo tof.

Nijntjuh schreef:tita schreef:Nou rijtechtnisch iid met eventuweel alle opmerkingen die een bokker wil plaatsen.
Ik vind eigenlijk dat jouw commentaar op TS totaal niet opbouwend is, maar neigt naar belediging. Vind ik niet zo tof.
leuk hoofd heeft die erop zitten
en probeer hem inderdaad wat ronder te rijden! en modeadvies hoeft toch niet? het gaat om het rijden want Je hebt hem bij het Haw staan, en anders was er idd wel een modetopic Hoe kleed ik ter paard, wat hierboven ook vermeld was
tita schreef:Jullie lezen allemaal maar wat jullie denken te lezen.
Ik zeg namelijk nergens dat de TS te dik is
Ik zeg dat het geen klein mager meisje is...ik bedoel er alleen mee te zeggen dat de pony volgens tabellen ong 45-50 kilo mag dragen.
De meesten mensen van normale lengte dus vanaf 160cm wegen niet zo snel 45 kilo...
tita schreef:Nou rijtechtnisch iid met eventuweel alle opmerkingen die een bokker wil plaatsen.
[/quote]