Cremello hengst aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IkbenLeen

Re: Cremello hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:23

Leuke pony Haha! !
en voor de rest; Sorry maar er zijn grenzen en de mijne is nu bereikt.
enne rijkleding dient als BESCHERMING (net zoals bij motorrijders).

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 20:24

Nijntjuh schreef:
Snackie schreef:
Misschien komt dit een betje rot over.
Maar je mag je wel eens fatsoenlijk aankleden Bloos

paardje is enorm leuk!

Dit komt niet misschien een beetje rot over, dit komt heel zeker behoorlijk rot over. Het gaat toch niet om hoe TS zich kleedt?

Ach, gelukkig trek ik me daar niets van aan Tong uitsteken, ik mag dragen wat ik wil. Ik zal volgende keer mijn wedstrijd apen pakkie aan doen met hoedje, gaan we mode beoordelen ipv de pony.
Voor degene die wel normaal reageren, thanks. Het gaat gewoon on een paar grappige plaatjes van mijn hengst op wie ik trots ben.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 20:25

IkbenLeen schreef:
Leuke pony Haha! !

Ja want een rijbroek beschermt beter tegen vallen? Ik zit op een pony, niet op een motor. Moeten we terug naar harnas te paard?

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:27

IkbenLeen schreef:
Leuke pony Haha! !

Ten eerste: over welke grens heb je het?
Ten tweede: het is toch haar lijf dus als zij het niet erg vind om wat schaafwonden aan een val over te houden is dat prima toch?
En kleding beschermd hooguit tegen een schaafwond, niet tegen een botbreuk

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:28

Dat word ook niet gezegd.
Wat je verder aan doet moet je zelf weten,maar als je foto;'s laat zien van je paard, moet je er zelf wel aangekleed op zitten,het is geen MTV waar je half naakt rond loopt.
Maar goed, dat vind ik, wat je zelf doet moet je zelf weten.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:29

Ik vind de reacties over kleding wel een beetje bot worden?

Volgens mij plaats ze het topic bij [HAW] en vraagt ons dus te kijken naar haar pony en niet naar haar kleren. Lachen

Ontopic: Ik vind het echt een schattig pony'tje! Al lijkt het voor mij soms alsof hij niet helemaal klopt qua bouw haha. Knipoog Ziet er ontspannen uit, misschien kan je proberen om hem wat ronder te rijden. Knipoog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:31

Nou HAW is ook bedoeld om commentaar te krijgen en er iets van te leren.

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:32

tita schreef:

Rijtechnisch
geen mode advies.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:34

Nijntjuh schreef:
tita schreef:

Rijtechnisch
geen mode advies.

Idd, anders heette het topic wel "wat vind je van mijn kleren te paard" oid.

IkbenLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:34

Melanie5 schreef:
Ja want een rijbroek beschermt beter tegen vallen? Ik zit op een pony, niet op een motor. Moeten we terug naar harnas te paard?

Klopt helemaal Go jij! Go jij! ! enne je wordt niet onthaard! Overdrijven is ook een vak,alhoewel: ff denken Blond
cap = hoofddeksel
bodyprotector = harnas
rijlaarzen of chaps = ijzeren laarzen
en dan is de zweep het zwaard Knipoog .
Goh, die mensen die dat verzonnen hebben en de hele KNHS en FNRS bij elkaar; wat een domme Koe en! Wat voor nut heeft het toch? Blond

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:35

Nou rijtechtnisch iid met eventuweel alle opmerkingen die een bokker wil plaatsen.

Als iemand het een lelijk gezicht vind, dat vind ie dat ook en dan mag er best wat van gezegd worden.
Bovendien is dit meer voor ITP want de TS is gewoon te groot en te zwaar aangezien een pony maar maximaal 15% mag dragen van zijn lichaamsgewicht en ik vind de TS nou niet bepaald een klein mager meisje

Bij cavellia rijden ze ook half-naakt maar ja daar zijn het ook goddelijke lichamen.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 20:36

Haha Nijnttjuh, jij snapt het. En waarom gaat het over vallen? Val niet zo snel hoor:p

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:37

Nounounou, wat een reacties hier zeg! Scheve mond
Mag je tegenwoordig niet gewoon zelf bepalen wat je aanhebt als je paard rijd?
Kom op zeg! Ik zie hier gewoon iemand die lol heeft met haar paardje.
Ze geeft duidelijk aan dat ze er niet regelmatig op rijd, wat is dan het probleem?

TS; probeer wat aan je houding te werken, verder vind ik het er prima uit zien hoor! OK dan!

Nijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:38

tita schreef:
Nou rijtechtnisch iid met eventuweel alle opmerkingen die een bokker wil plaatsen.

ik vind de TS nou niet bepaald een klein mager meisje

Bij cavellia rijden ze ook half-naakt maar ja daar zijn het ook goddelijke lichamen.

Ik vind eigenlijk dat jouw commentaar op TS totaal niet opbouwend is, maar neigt naar belediging. Vind ik niet zo tof.

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:41

******** Zij kleed zich zo aan, en dat mag zij helemaal zelf weten, wat word hier altijd gezéken zeg! Sigaar En, zoals jullie ( niet iedereen ) hier commentaar heeft op haar kleding, misschien heeft zij dat ook wel bij jullie? Knipoog Ik neem aan dat ze zelf ook weet wat ze aan heeft, en dat dat niet 10 keer herhaalt hoeft te worden?

tita schreef:

Als iemand het een lelijk gezicht vind, dat vind ie dat ook en dan mag er best wat van gezegd worden.
Bovendien is dit meer voor ITP want de TS is gewoon te groot en te zwaar aangezien een pony maar maximaal 15% mag dragen van zijn lichaamsgewicht en ik vind de TS nou niet bepaald een klein mager meisje

Wat lekker vriendelijk zeg je dat

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:41

Nijntjuh schreef:
tita schreef:

Ik vind eigenlijk dat jouw commentaar op TS totaal niet opbouwend is, maar neigt naar belediging. Vind ik niet zo tof.

Mijn eerste post is vrij normaal hoor Haha!

Maar iedereen ziet dat ze te groot is voor dat paardje moet ik dan zeggen ja goed je staat er mooi op.
Het is een pony van 120cm dat is klein en stel dat het beessie 250 kilo zou wegen dan mag ie niet eens meer dragen dan 45-50 kilo en je kan veel zeggen maar ik denk niet dat de TS 43 kilo weegt Nors opkijken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:43

Jullie lezen allemaal maar wat jullie denken te lezen.

Ik zeg namelijk nergens dat de TS te dik is
Ik zeg dat het geen klein mager meisje is...ik bedoel er alleen mee te zeggen dat de pony volgens tabellen ong 45-50 kilo mag dragen.

De meesten mensen van normale lengte dus vanaf 160cm wegen niet zo snel 45 kilo...

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:44

ben het eens met tita...maargoed..op bokt maakt het over het algemeen niet veel uit waar je commentaar op geeft...
als je er niet achter zet "maar ik vind het wel leuk/goed/perfect/geweldig" is het beledigend.

Het ziet er niet mooi uit, rijtechnisch niet en kledingwise ook niet.
Maar daar zal ik dan maar niet op ingaan.

Rijtechnisch, je zit bijna als een jockey, en je paard loopt ongelofelijk op de voorhand. Maar dit ligt niet aan jou want de andere fotos waar je verzorgster er op rijd doet ie dit ook.

persoonlijk vind ik hem lopen als een ruin van 28 die moet ploegen door een bak...ipv een jonge cremello hengst.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:45

over het rijden zelf kan ik weinig zeggen aan de hand van deze foto's, maar iets wat me wel opviel is het gewicht van de pony...
hij lijkt wat aan de zware kant te zijn... daardoor heeft hij waarschijnlijk ook die zware nek..
als die wat minder zwaar was, zou het makkelijker zijn om hem "erdoor" te rijden...

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:47

Nijntjuh schreef:
tita schreef:

Ik vind het zelfs niet néigen naar een belediging, het ís gewoon een belediging. Je hoeft echt niet mensen zwart te maken om hoe ze eruit zien en met wat ze wel en niet hebben. Iedereen is anders en iedereen heeft iets wat ze leuk/mooi maakt. Lachen

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:47

Leuk dier Haha! leuk hoofd heeft die erop zitten Knipoog en probeer hem inderdaad wat ronder te rijden! en modeadvies hoeft toch niet? het gaat om het rijden want Je hebt hem bij het Haw staan, en anders was er idd wel een modetopic Hoe kleed ik ter paard, wat hierboven ook vermeld was Vork

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:48

tita schreef:
Jullie lezen allemaal maar wat jullie denken te lezen.

Ik zeg namelijk nergens dat de TS te dik is
Ik zeg dat het geen klein mager meisje is...ik bedoel er alleen mee te zeggen dat de pony volgens tabellen ong 45-50 kilo mag dragen.

De meesten mensen van normale lengte dus vanaf 160cm wegen niet zo snel 45 kilo...

Dat weet ze zelf vast ook wel, ze heeft duidelijk gezegd dat ze er niet vaak op rijd

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:49

tita schreef:

Ik vind eigenlijk dat jouw commentaar op TS totaal niet opbouwend is, maar neigt naar belediging. Vind ik niet zo tof.[/quote]

Ik vind het zelfs niet néigen naar een belediging, het ís gewoon een belediging. Je hoeft echt niet mensen zwart te maken om hoe ze eruit zien en met wat ze wel en niet hebben. Iedereen is anders en iedereen heeft iets wat ze leuk/mooi maakt. Lachen[/quote]

idd, mooi gezegd Lachen

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:50

Op de site staan genoeg foto's van TS MET rijbroek ... waarom hier dan niet? Je gaat toch ook niet in een bikini golfen? + dat dat nog helemaal niet gevaarlijk is oid ... je beweert er niet af te vallen, ik moet je teleurstellen, dit kan echter wel gebeuren ... en dat die hoogte geen kwaad kan? mijn overgrootvader is overleden door van de tweede trede van de ladder te vallen, lijkt mij nog lager bij de grond te zijn!

Veel plezier nog met rijden!

OP

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:50

Maar als je er dan niet vaak op rijdt waarom nu dan ineens wel, dat is toch echt niet goed voor het beessie.

Ik bedoel maar mijn pony mag niet meer dragen dan 60 kilo is 148cm en weegt 427 kilo.
Als ik weg ben dan laat ik toch ook niet iemand er op zitten van 65 kilo...ach het is maar 5 kilo meer.

Met een klein mager meisje bedoel ik heel anders als sommige andere het hier interpreteren... Ja
Op zo'n kleine stoere pony hoort niet een grote volwassen vrouw