Knappe Zorro @ dressuurwork !! Tuiger X Kwpn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aurora3

Re: Knappe Zorro @ dressuurwork !! Tuiger X Kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:28

Wat is er met zijn staartje gebeurd??

Wat rijden betreft, probeer voor je uit te kijken. Je handen wat meer bij elkaar en op 1 plaats houden, pas op voor pianohandjes.
En vooral veel werken aan een actieve achterhand, en op gehoorzaamheid. Laat het aan de teugel lopen nog maar lekker even zitten, want je zegt zelf al dat jullie je balans nog moeten zoeken. Je ziet op de foto's ook dat ie zijn achterhand er nooit echt onder heeft als ie aan de teugel loopt. Dus veel overgangen rijden en controle krijgen over het tempo en de balans, dan komt de rest vanzelf Knipoog

IloveJaimy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:36

he, het ziet er goed uit! zorro begint ook mooi vol te worden nou! ga zo door!!!!!!

Chntl_Zrro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 08:57

Aurora3 schreef:
Wat is er met zijn staartje gebeurd??

Wat rijden betreft, probeer voor je uit te kijken. Je handen wat meer bij elkaar en op 1 plaats houden, pas op voor pianohandjes.
En vooral veel werken aan een actieve achterhand, en op gehoorzaamheid. Laat het aan de teugel lopen nog maar lekker even zitten, want je zegt zelf al dat jullie je balans nog moeten zoeken. Je ziet op de foto's ook dat ie zijn achterhand er nooit echt onder heeft als ie aan de teugel loopt. Dus veel overgangen rijden en controle krijgen over het tempo en de balans, dan komt de rest vanzelf Knipoog

heey, Zijn staart is afgebeten door de jaarlingen. hij begint nu langzamerhand aan te groeien.
wat betreft over aan de teugel, de meeste tijd gaat hij zelf naar beneden en hoef ik niets te doen Knipoog
toch bedankt voor je reactie

IloveJaimy schreef:
he, het ziet er goed uit! zorro begint ook mooi vol te worden nou! ga zo door!!!!!!

Dankjewel ! Pling

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:09

miekske schreef:
Zoon bit maakt toch helemaal niet uit.. zoveel mensen rijden daarmee Knipoog

Wat is dat nou voor raar argument? Heel veel mensen discrimineren ook, dat maakt toch ook niet dat discrimineren goed is!?

De manier waarop je het bit vastgemaakt hebt zorgt overigens dat het als een gewone water trens werkt dus daar zal je paard geen last van gehad hebben.

Over je handen is genoeg gezegd, ik lees ergens dat jij en je paard soms moeite hebben om je balans te vinden. Dat kun je idd op de foto's zien. Soms zit je behoorlijk netjes, andere keren krom en achter de beweging. Ik snap dat het moeilijk is om een onafhankelijk te zitten hoor. Maar door je balans te verliezen maak je het voor je paard wel heel moeilijk zijn balans te houden. Wellicht kun je wat zitlessen nemen?

Veel suk6 iig, je hebt een leuk paard hoor! Lachen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:12

Leuke tuiger, lekker attent koppie.
Komt me bekend voor (mijn eigen Knipoog )
Leuk! Haha!

Chntl_Zrro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 09:26

Ir111 schreef:
miekske schreef:
Zoon bit maakt toch helemaal niet uit.. zoveel mensen rijden daarmee Knipoog

Wat is dat nou voor raar argument? Heel veel mensen discrimineren ook, dat maakt toch ook niet dat discrimineren goed is!?

De manier waarop je het bit vastgemaakt hebt zorgt overigens dat het als een gewone water trens werkt dus daar zal je paard geen last van gehad hebben.

Over je handen is genoeg gezegd, ik lees ergens dat jij en je paard soms moeite hebben om je balans te vinden. Dat kun je idd op de foto's zien. Soms zit je behoorlijk netjes, andere keren krom en achter de beweging. Ik snap dat het moeilijk is om een onafhankelijk te zitten hoor. Maar door je balans te verliezen maak je het voor je paard wel heel moeilijk zijn balans te houden. Wellicht kun je wat zitlessen nemen?

Veel suk6 iig, je hebt een leuk paard hoor! Lachen

Dankjewel, misschien worden er vandaag weer foto's gemaakt, dan zal ik een op mijn houding etz. letten.

rakkertje13 schreef:
Leuke tuiger, lekker attent koppie.
Komt me bekend voor (mijn eigen Knipoog )
Leuk! Haha!

Dankje wel, Attent is ie zeker Tong uitsteken
jij hebt ook leuke tuiger Ja