Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat hogere dat komt dan wel in 't Z
Katja schreef:Is hij erg sterk op rechts? Valt me op dat je rechtsom bijna geen stelling hebt en dat je erg met je rechterhand terugwerkt.
Vind wel dat het op film een stuk fijner toont dan je foto's.

miamivice schreef:Ik vind jou een goede houding hebben. De enige opmerking die ik heb is dat ik over de gehele proef lengtebuiging mis. Dat is jammer want dan zou je (bij mij in ieder geval) nog hoger scoren. Verder ziet er goed uit!! Succes!!
.
. Let je wel even op je rechterhand (waar je je zweep in hebt)? Die heb je nog wel eens piano en wat hoger dan je linkerhand
.
.
. 
joss schreef:Leuk paardje hoor . Ik zag ook dat je voorbij de A pas ging afwenden (met wijken) . Probeer een paardlengte voor de A af te wenden dan kom je mooi op de A-C lijn uit . Dit heeft jullie nu punten gekost. Ik denk dat jullie heel snel de L door zijn.
Anoukie schreef:joss schreef:Leuk paardje hoor . Ik zag ook dat je voorbij de A pas ging afwenden (met wijken) . Probeer een paardlengte voor de A af te wenden dan kom je mooi op de A-C lijn uit . Dit heeft jullie nu punten gekost. Ik denk dat jullie heel snel de L door zijn.
Volgens moet je in de L1 5 meter na A afwenden, of vergis ik me nu?

Anoukie schreef:joss schreef:Leuk paardje hoor . Ik zag ook dat je voorbij de A pas ging afwenden (met wijken) . Probeer een paardlengte voor de A af te wenden dan kom je mooi op de A-C lijn uit . Dit heeft jullie nu punten gekost. Ik denk dat jullie heel snel de L door zijn.
Volgens moet je in de L1 5 meter na A afwenden, of vergis ik me nu?