Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jammer dat ie in de proef niet zo gaat als thuis en als met losrijden, maar ja, dat zal wel aan zijn leeftijd liggen, gewoon veel km maken dan komt het vanzelf goed. Zitten en paar hele mooie foto's bij van het losrijden, en die laatste
hij vindt wel dat ie heel moe is
Succes met je L1 debuut, maar dat gaat vast goedkomen!! 
Mientjeuh schreef:Zo, die heeft een lange hals
Desondanks vind ik toch dat je hem erg netjes rijdt, ik weet hoe moeilijk het soms is om paarden met zo'n lange hals te rijden. Op die voorlaatste foto is zijn achterhandgebruik super!
Wel jammer dat het niet zo lekker ging. Is hij al vaak op onbekend terrein geweest?
Hoe oud is hij trouwens?
vossie schreef:Toppie is knap, en heeft de goede kleurJammer dat ie in de proef niet zo gaat als thuis en als met losrijden, maar ja, dat zal wel aan zijn leeftijd liggen, gewoon veel km maken dan komt het vanzelf goed. Zitten en paar hele mooie foto's bij van het losrijden, en die laatste
hij vindt wel dat ie heel moe is
Succes met je L1 debuut, maar dat gaat vast goedkomen!!
Kelly_J schreef:Erg mooi paardje heb je daar. Ik hou zelf meer van de iets "bredere" paarden, maar deze is toch echt leuk!
Jammer dat je niet mocht overrijden, maar je hebt wel nette punten gereden. Succes in de L!
poison1 schreef:hey minke
de foto's zijn wel erg mooi hoor. jammer dat ie zijn dag niet had. maar je mag zeker tevreden zijn met de punten. jammer dat het gevoel dan wat anders is....
krumel schreef:leuk paardje heb je, jammer dat je proef niet zo lekker ging.
ik vind hem echt lijken op wrangler van urielle op bokt.
jojo23 schreef:Nou Minke ik vindt toppie dus ook echt een TOPPIE...zo hij is wel veranderd in de bespiering,super...toch mooie punten.Jammer dat het niet goed genoeg was>
Succes in de L1..ga je op de streek L1 starten???
Gr Jolanda

Deetjuh schreef:Wat een mooi paard!!(L)
Ik geloof dat ik jouw nog heb zien rijden.Zat jij in baan2?
Haha op de laatste foto staat onze auto+trailer
veel succes met je l1 debuut
Pipsel schreef:Mooie punten hoor! Jammer dat je niet door mocht. Hoe laat moest je rijden? Volgens mij sta ik op foto 5 op de achtergrond erop met de schimmel.