Flew schreef:Dan zeg ik nog maar weer eens; het is niet verstandig een 2.5 jarige in te rijden, al lijkt hij nog zo sterk, hij is nog lang niet uitgegroeid, en geestelijk misschien ook nog niet eens zover..
Ben het helemaal met Flew eens!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flew schreef:Dan zeg ik nog maar weer eens; het is niet verstandig een 2.5 jarige in te rijden, al lijkt hij nog zo sterk, hij is nog lang niet uitgegroeid, en geestelijk misschien ook nog niet eens zover..
Moirsa schreef:LuckySil schreef:ja dat vind ik ook echt niet kunnen :S
Je kan best met 2,5 al beginnen met een even erop zitten MET ZADEL en cap!! Maar om nou gelijk zonder cap, zonder zadel, en op zo'n manier rond te hobbele.. nee sorry, zou niet mijn manier zijn..
je kan op een 2,5 jarige ook niet met zadel zitten...
Citaat:Mijn vriendin en ik verzorgen samen een Belgisch Trekpaard.
We rijden haar sinds kort in. Ze is nu 2,5.
Vandaag reden we lekker even zonder zadel.
Ik moet zeggen, dat het al aardig gelukt is. We zijn nu met de overgangen bezig, en reactie op het been.
Ik heb alleen een filmpje, van mijn mobiel (slechte kwaliteit!)
Dorientjee schreef:Ik zeg net, vandaag even zonder zadel gereden, dat wil dus niet zeggen dat wij dat altijd doen!
Ze is heel braaf, maar ik weet het, ze is en blijft een paard. Maar zoals ik er heb staan is het eigen keus.
Nelleke1 schreef:Rare mensen moeten er ook zijn
Paulaa_ schreef:
IrisvdHeuvel schreef:Dat denken ze zeker, ik als trekpaardfan vind het best wel zielig..
Niet dat ik perfect rij.... maar toch