idd zonde van die punten verschil !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VValar schreef:Ik vind jullie een hele mooie combinatie. Vooral die derde foto vind ik een heel fijn beeld geven. Je hebt hem echt lekker aan het lopen. Ontzettend jammer van het puntenverschil. Je bent niet door naar de hippiade?
l0esjj schreef:Hilde wauw wat heb je dr weer fijn aan het lopen zeg
super van je 1e proef en wat raar zeg van je plaatsing in de 2e proef.
Wat was je overall plaatsing dan? of telde de overkamping?
En wat was het commentaar van die afwijkende jury dan?
wat vreemd zeg..
sunnymay schreef:Je hebt een gaaf paard en zelf een nette houding!
Super combi dus!
Probeer wel aan je onderbeen ligging in de galop te denken en dat je soms je buitenhand wat kanteld....
Verder heeft het paard erg leuke/mooie (metname top van bles) aftekeningen. Oogt erg stoer!
Maar balen van dat puntenverschil... Arme jij!
crossmonster schreef:mooie pony !
start je bij de pony's of bij de paarden met haar?
leuke combi, jammer van de punten, maar gewoon denken volgende keer beter, hoeveelste was je bij de jury met de hoogste punten dan?
wellicht gaf die jury gewoon meer punten weg?
jojo23 schreef:Hey Hilde
Ziet er goed uit man..heb je trouwens zien rijden vrijdag zat er op d ebankjes,een clubgenoot moest in de Z1 rijden...jullie waren terecht 1ste en super gereden
![]()
Jammer dat er altijd zo'n verschil kan zitten tussen die jury's ook als je de uitslagen lijsten ziet bij zowel paarden en pony's....
Maar ga zo door komt goed met jullie.
Hoe gaat het trouwens met je paard???
Whoknows schreef:Mooie voorstelling van jullie beide.
Even off-topic. Regiokampioenschappen en dan van die armzalige bordjes. Dat hoeft toch niet meer!
Janna538 schreef:Ziet er echt goed uit, jammer van het puntenverschil![]()
Ik heb je volgens mij wel gezien, rond een uur of 10 (?). Ik liep net van het veld af naar de trailers en toen kwam jij er net. Of kan dat niet?