Alejandro G @ work by SanderD

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphim

Re: Alejandro G @ work by SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:34

Nathiie schreef:
wat een mooi paard heb je!!! Lachen
wat me opviel is dat je zonder sporen rijdt... vind dit wel wat raar als je op M1 niveau rijdt (want je rijdt wel met een zweep)
het rijden ziet er netjes uit Knipoog

Fijn toch, dat ze hem zonder sporen kan rijden? Waarom met sporen rijden als je ze niet nodig hebt?

Het eerste wat me opviel waren je laarzen. Zijn ze nieuw of onderhoud je ze zo goed? Want ze zien er echt supermooi uit!
Ik vind het erg mooie foto's, je hebt je paard lekker aan het lopen. En wat een heerlijk gespierde billen heeft hij!

xxrobinxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:35

Ziet er goed uit !
Heb geen commentaar alleen dat je beter je tong binnen kunt houden Clown Tong uitsteken

xx

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:36

Sow nath... gave foto's!!
Ik mag jullie iedere week bewonderen, maar het gaat echt de goede kant op... In de les zitten er echt super stukken in...
Enne die gezichten... die kunnen we al langer Tong uitsteken

Het komt helemaal goed met jullie!!

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 17:37

Nathiie: sporen heb ik in de thuistraining niet nodig, als ik iets sterker door wil komen met mijn hulp of als hij niet genoeg reageerd leg ik kort de zweep tegen hem aan. Op concours rij ik wel met sporen aangezien dit verplicht is Knipoog

Bedankt voor alle reacties Ja

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:40

dankje... daarom viel me het op omdat je al op M1 niveau zit en ik weet dat het dan verpicht is...
(ik bedoelde dit helemaal niet aanvallend Knipoog maar sommige mensen nemen dit meteen als commentaar op terwijl het maar een vraagje was !
Boos!

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:51

Wauw hee! Kwijl Ziet er goed uit!
Mooie foto's en een prachtig paardje! Kwijl

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:09

Leuk om weer eens foto’s van jullie @ work te zien. Het is een erg leuk paardje om te zien onder het zadel, waar je zeker trots op mag zijn. Zo te lezen weet je ook precies waar je mee bezig bent, wat je wilt bereiken en hoe je daartoe komt, dat is alleen maar goed en heel eerlijk van je om nog een seizoen M1 te blijven als hij nog niet echt klaar is voor het M2.

Wat ik zo van de foto’s zie, kauwt hij wel goed op het bit, maar laat hij in de kaken (nog) niet goed los, daardoor is hij soms, naar mijn idee, niet rond genoeg en dat is jammer. Dit komt wellicht ook doordat je hem actiever probeert te krijgen van achter, ik kom namelijk hetzelfde ‘probleem’ tegen met die van mij. Lachen

Verder zijn het erg mooie foto’s die Sander gemaakt heeft. Volgens mij heb jij dezelfde camera als ik heb, dus dan mag k nog wat gaan oefenen, want zulke plaatjes krijg ik er nog niet uit Tong uitsteken. Wat ik alleen vind bij die Blackfoto (waar ik overigens dol op ben), kan ook aan mij liggen, is dat het aan de rechterkant een beetje ‘nep’ ‘geplakt’ uitziet. En dat links wat teveel/raar is weggehaald? Alejandro staat er verder wel met een gave blik op!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:10

Nathiie schreef:
dankje... daarom viel me het op omdat je al op M1 niveau zit en ik weet dat het dan verpicht is...
(ik bedoelde dit helemaal niet aanvallend Knipoog maar sommige mensen nemen dit meteen als commentaar op terwijl het maar een vraagje was !
Boos!

Als je mij bedoeld, ik voelde me niet aangevallen! Lachen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:13

Hij ziet er enorm knap uit zeg! mooie foto's!
prachtig diertje.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:16

Jullie zijn gewoon stoer samen Haha!

Ziet er goed uit, puntjes zijn al gegeven.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 18:16

jaggie schreef:
Wat ik zo van de foto’s zie, kauwt hij wel goed op het bit, maar laat hij in de kaken (nog) niet goed los, daardoor is hij soms, naar mijn idee, niet rond genoeg en dat is jammer. Dit komt wellicht ook doordat je hem actiever probeert te krijgen van achter, ik kom namelijk hetzelfde ‘probleem’ tegen met die van mij. Lachen

Jip....dit precies het probleem. Ik ben nu samen met mijn instructeur bezig hem voor iets hoger te laten lopen dat het voor hem makkelijk is de achterhand eronder te zetten. Natuurlijk oefenen we dit maar zo'n 10 minuten dat hij kan wennen aan de oprichting. Dit klinkt verkeerd om, maar we zijn even aan het uitproberen wat hij best oppakt. Hierdoor krijg ik wel het voordeel dat hij van voren lichter wordt en dat ik dus meer aan hem kan rijden.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:17

Leuk paard!
Ziet er netjes uit Knipoog Behalve dan wat jaggie zegt Knipoog

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:17

Jullie zijn een mooie combinatie Ja

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:19

Mooi paard! ziet er netjes uit Knipoog
Heb geen commentaar meer, alles waarop je moet letten is al gezegd. Lachen

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:26

ik vind het er netjes uit zien, wat me alleen opvalt is dat je in draf je benen niet laat hangen, maar optrekt tot op de voorzijde van het zadelblad, of ligt dat aan mij?

Groetjes Loes

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:28

Seraphim schreef:
Het eerste wat me opviel waren je laarzen. Zijn ze nieuw of onderhoud je ze zo goed? Want ze zien er echt supermooi uit!

Had ik ook al door! hoe onderhoud je ze?

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 18:30

Oliviaatje: doordat de laarzen nog niet helemaal zijn ingelopen kan ik mijn hakken nog niet helemaal uitdrukken. Hierdoor zit ik ook wat korter, dus het lijkt misschien ook wel een beetje zo. Maar af en toe heb ik wel de neiging ze iets op te trekken Ja

Over de laarzen: ze zijn nog vrij nieuw Ja, konigs Sir Benelux. Ik poets ze altijd met schoenpoets en panty's en het zijn ook niet mijn dagelijkse rijlaarzen :p, dus dat zal ook wel schelen Haha!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 19:58

jaggie schreef:
Verder zijn het erg mooie foto’s die Sander gemaakt heeft. Volgens mij heb jij dezelfde camera als ik heb, dus dan mag k nog wat gaan oefenen, want zulke plaatjes krijg ik er nog niet uit Tong uitsteken. Wat ik alleen vind bij die Blackfoto (waar ik overigens dol op ben), kan ook aan mij liggen, is dat het aan de rechterkant een beetje ‘nep’ ‘geplakt’ uitziet. En dat links wat teveel/raar is weggehaald? Alejandro staat er verder wel met een gave blik op!

Je bent de eerste die het ziet. Haha!

Kritisch dat ik ben zag ik dat meteen toen ik mijn foto's in het topic zag. Aan de rechterkant voor ons gezien stond een muur, Ali keek als het waren 'de hoek om', dus die heb ik weggehaald (nouja, weggehaald, de muur was ongeveer 6mm zichtbaar op de foto, dus meer een dunne streep) alleen is het op de een of andere manier mogelijk geweest dat ik daarboven een paar pixels niet heb gezien. Lachen

Voor de rest is niks weggehaald, links al helemaal niet, puur natuur.

pauline1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:35

hee nathalie! wat ziet ie er toch goed uit zeg! xie em nog de eerste dag bij ons op stal staan,zo iel.hijs echt mega veranderd! hij is mooi gespierd geworden! heel veel suc6 met rijden he!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:55

Mooie combinatie; een plezier om naar te kijken en heel mooie foto's!

Veel plezier en succes saampjes!

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 07:59

het ziet der al super uit Nath! komt helemaal goed met jullie!
Sander, heule mooie foto's!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:52

Citaat:
Je bent de eerste die het ziet.

Kritisch dat ik ben zag ik dat meteen toen ik mijn foto's in het topic zag. Aan de rechterkant voor ons gezien stond een muur, Ali keek als het waren 'de hoek om', dus die heb ik weggehaald (nouja, weggehaald, de muur was ongeveer 6mm zichtbaar op de foto, dus meer een dunne streep) alleen is het op de een of andere manier mogelijk geweest dat ik daarboven een paar pixels niet heb gezien.

Voor de rest is niks weggehaald, links al helemaal niet, puur natuur.

haha, puur geluk dat ik het zie denk ik, want zo fototechnisch ben ik niet Vork

Achzo ik snap wel wat je hebt gedaan, opzich ook niet verkeerd gedaan alleen je ziet het dus nog een heel klein beetje.

Hmm maar aan de andere kant had ik het dus 'verkeerd' gezien, laat ik het dan zo zeggen, ik had het mooier gevonden als er iets (een heel klein beetje) meer lijf te zien zou zijn. Maar dat is puur een kwestie van smaak. Je maakt in ieder geval wel hele mooie foto's!

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:42

Mooie foto's en een heel mooi paard!
Probeer er wel op te letten dat je je hielen niet optrekt en niet achterover gaat leunen,mooi recht blijven zitten. Knipoog
Verder prachtige combinatie,doe zo verder!

Spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:43

Uber mooi paard! ziet er netjes uit

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:22

Wat een prachtig paardje heb je toch nathalie!
Dat gaat helemaal goedkomen in de M1 Knipoog Alvast succes komende zondag.