ga zo door! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga zo door! 

_Sammie_ schreef:paarden moet peesbeschermers om, omdat ze van nature scheef lopen, elk paard heeft ook met rijden zijn makkelijke en zijn moeilijke kant, als links zijn makkelijke kant is loopt je paard van nature dus links, net zoals wij linkshandig of rechtshandig zijn. Met dressuur willen wij de paarden rechtmaken, paarden kunnen hierdoor hun achterbenen wel eens aantikken, het is dus volkomen logisch als men achter peeskappen/bandages gebruikt. Ik vind het er niet altijd even ontspannen uitzien, maar dat is ook niet echt makkelijk met een jong paard, dat komt later wel, verzameld vind ik het ook niet, maar dat mag oko niet vind ik op jonge leeftijd! Ik vind het wel positief dat je haar goed begeleidt met je benen, je ben namelijk redelijk aan de strenge kant in je handen. Verder vind ik haar af en toe diep lopen, maar dat is vaak balans zoeken bij jonge paarden, maar op die foto's geef je duidelijk been, dus goed zo! Al met al vind ik het er leuk uitzien, ik vind het net lijken of het paard heel vrolijk is

Anne_87 schreef:Leuke foto's Simone! Vind Vanity echt een leuk beestje zo met die zomer blonde manen en staart![]()
Ze loopt ook lekkr ontspannen heb ik t ideeLeuk hoor!
*weer eens wat anders dan Jessie of BeauEn anders dan Pim ook gok ik!

marieke67 schreef:Hee si! Leuk paardje. Aparte kleur ook. Ik vind haar leuk lopen voor zo'n jong beestje. Enne les nemen van een goeie instructeur kan natuurlijk nooit kwaad. Weet er nog wel eentje
rommulus schreef:_Sammie_ schreef:paarden moet peesbeschermers om, omdat ze van nature scheef lopen, elk paard heeft ook met rijden zijn makkelijke en zijn moeilijke kant, als links zijn makkelijke kant is loopt je paard van nature dus links, net zoals wij linkshandig of rechtshandig zijn. Met dressuur willen wij de paarden rechtmaken, paarden kunnen hierdoor hun achterbenen wel eens aantikken, het is dus volkomen logisch als men achter peeskappen/bandages gebruikt. Ik vind het er niet altijd even ontspannen uitzien, maar dat is ook niet echt makkelijk met een jong paard, dat komt later wel, verzameld vind ik het ook niet, maar dat mag oko niet vind ik op jonge leeftijd! Ik vind het wel positief dat je haar goed begeleidt met je benen, je ben namelijk redelijk aan de strenge kant in je handen. Verder vind ik haar af en toe diep lopen, maar dat is vaak balans zoeken bij jonge paarden, maar op die foto's geef je duidelijk been, dus goed zo! Al met al vind ik het er leuk uitzien, ik vind het net lijken of het paard heel vrolijk is
idd mee eens.!
ik gebruik ook geen peesbeschermers, òòk omdat ze met dressuur wedstrijden ook niet om mogen.
en omdat het de bloedsomloop afknelt...
verder vind ik het een sùper mooi paardje! hele apparte mooie manen!
heb verder geen commentaar ..! ziet er erg ontspannen uit!
niet om een discussie te starten maar paarden hebben van nature ook geen pees beschermers om (ook geen ruiter op hun rug maar dat ik weer een ander verhaal)
als het dier zich aan tikt is het logich dat ze beschermers om doet verder is het een beetje overbodig (de ts schreef ook niet dat ze dat doet)
en als je het niet verzameld vind hoe verklaar je dan dat het dier haar achterhand goed gebruikt ???
ze treed duidelijk in en over de sporen van haar voor benen op de foto's
Ziet er goed uit hoor Simone

casperrr schreef:@ceasarlover: als het bij jouw paarden de bloedsomloop afknelt doe je wel iets heel erg verkeerds....
Nathalie heeft weer leuke foto's gemaaktZiet er goed uit hoor Simone