Inlijsten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. ravellie schreef:Ik vind vooral foto 2 heel netjes
Inlijsten![]()

smurffie schreef:grondbalk hebben we naderhand ook neer gelegt.. alleen bij de eerste sprongen waren we die vergeten : daarvan zijn de foto's
Cindyrella schreef:Ben ook geen springer dus weet er ook niet zo super veel van... maar het lijkt erop alsof je het paard maar zelf laat uitzoeken hoe hij/zij uitkomt en vanaf waar hij/zij springt...
Bij foto 3 en 5 komt hij of zij duidelijk niet uit. Te ver weg van de hindernis en te dicht bij de hindernis al!
Succes ermee, gaaf paard!
Voor iemand die nooit springt heb je een goede houding, probeer wel wat meer mee te geven boven de sprong. Let ook een beetje op je tenen, er hoeft geen jas aan te hangen
Verder vind ik je springmateriaal er een beetje risicovol uit zien, maar dat is je eigen beslissing.. Veel succes met verder oefenen! Cindyrella schreef:Ben ook geen springer dus weet er ook niet zo super veel van... maar het lijkt erop alsof je het paard maar zelf laat uitzoeken hoe hij/zij uitkomt en vanaf waar hij/zij springt...
Bij foto 3 en 5 komt hij of zij duidelijk niet uit. Te ver weg van de hindernis en te dicht bij de hindernis al!
Succes ermee, gaaf paard!
.
) om hier aan te gaan werken.
smurffie schreef:hoe wil jij het dan doen :
goed zo julia : dat beetje eerst dan die ja vanaf daar! goedzo!
je helpt een paard door mee te gaan op het moment dat ze meot springen .. en door extra been te geven .. (heb ik dan geleert)
verder zal een paard toch echt zelf het beste kunnen beslissen waarneer ze moet springen
Vind het altijd fijn om 'speciale' paardjes te zien!

Citaat:hoe wil jij het dan doen :
je helpt een paard door mee te gaan op het moment dat ze meot springen .. en door extra been te geven .. (heb ik dan geleert)
verder zal een paard toch echt zelf het beste kunnen beslissen waarneer ze moet springen
Love_Blinkey schreef:Citaat:hoe wil jij het dan doen :
Sorry maar je kan een paard idd niet vertellen welk beentje eerst, maar denk jij dat die springruiters alleen meezitten? Je kan voor de sprong de galopssprongen tellen (eventueel eerst met balkjes op de grond oefenen) dan kan je tellen bij welke sprong ze afzet en hoe het gaat.. zet ze heel vroeg af dan kan je proberen om haar passen wat te veruimen waardoor ze wat later af zou kunnen zetten, zet ze heel laat af dan kan je haar wat meer verzamelen en haar passen verkorten. Dit is natuurlijk niet makkelijk maar wel de manier hoe jij en je paard goed kunnen uitkomen boven de sprong en dus niet alleen op gevoel gaan.