Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als hij denkt ik doe het niet, dan doet ie het ook echt niet, hier reageer ik (verkeerd) op door druk te zetten.
(maar dat komt vast goed
) welshfreak schreef:De druk probeer ik te minderen maar het is echt niet simpel met een paard als oakland, hij is nogal geniepigAls hij denkt ik doe het niet, dan doet ie het ook echt niet, hier reageer ik (verkeerd) op door druk te zetten.
welshfreak schreef:Het was geen aanval hoorIk mag toch mezelf verdedigen? En ik wéét dat ik niet alles perfect doe, weet ik. En om mijn armen kan ik niks doen, als ik ze lager houdt, krijg ik last van mijn polsen, die zitten vol vocht en cysten. Daarbij loopt mijn paard op de voorhand als ik ze lager zet. En ligt jou zadel nooit scheef??? Mijn excuses daarvoor waren dat het gewoon ietwat scheeflag. Dat ik mijn schouders gebruik om te sturen met mijn zit, weet dat het fout is. Ik vind het dan ook helemaal niet erg kritiek te krijgen kan er alleen maar uit leren. Maar voor sommige "fouten" heb ik echt wel mijn redenen.

Wat je vooral op de fotos kan zien-maar dat zeg je zelf ook al- is dat hij toen wat heter was, en dat zie je mooi terug in zijn houding+gangen. Ik heb het idee dat je toen wat meer in je handen had, zonder direct de teugels op 30cm te nemen

Vera had zich denk ik geen beter baasje kunnen wensen
En ach, het leek me nou ook niet altijd het makkelijkste paard.. Heb hem er regelmatig milimeter voor milimeter onderuit zien glippen
Om te zien dan