Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

steinstein schreef:jajaja daar zijn de rij foto`s. Je hebt het maar goed voor elkaar.
Die van mij krijg ik er echt niet op, maar dat vind ik aan een kant ook niet zo erg.
Gat in de markt? 
Blingh schreef:steinstein schreef:jajaja daar zijn de rij foto`s. Je hebt het maar goed voor elkaar.
Die van mij krijg ik er echt niet op, maar dat vind ik aan een kant ook niet zo erg.
Maurice op Viefje![]()
Lijkt me ook niet echt een strak plan! denk dat ik de bolle maar als lespaard ga inzetten voor vriendjesGat in de markt?
!!
urselin schreef:Ziet er zeker goed uit voor de eerste keer!!
Alleen geen cap... tssss...
Foei Cimmy en Geert
!
. Succes met de volgende les!
diam0nd schreef:Ziet er netjes uit hoor voor zijn eerste keer, nu maar hopen dat hij door wil blijven gaan
) Hoe groot is Blingh eigenlijk? HocusTivoli schreef:Zo da's wel een hele brave Olivi! Leuk hoor! (Dat zou ik met Tivoli echt niet aandurven...) Hoe groot is Blingh eigenlijk?
McCoyman schreef:Vandaag bij de ruitershop in drunen cap en schoenen gekocht.
Waren maar 2 caps die mij paste daar
Barbie1986 schreef:McCoyman schreef:Vandaag bij de ruitershop in drunen cap en schoenen gekocht.
Waren maar 2 caps die mij paste daar
Goedzo Geert! Wanneer is je volgende les?
happyhorse schreef:Ziet er goed uit voor de eerste keer.
blinghie loopt echt om zijn gemakje zo te zien.

! Ik heb mn vriend ook een keer op mn paard gezet,we moesten hem iedere keer overhalen.Hij heeft lang tegen gestribbelt en mn vriendinnen (die ook paarden hebben en erbij waren) hebben ook gezegt dattie op hun paarden mocht,maarnee..Hij wou 't niet.Uiteindelijk na veel zeuren mochtie een rondje in 't park uitstappen dan maar
!
! Veel succes verder ermee.