Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik schrok gewoon van mijn eigen foto's
maarja ctjelief zij zecht het op een manier van een baaldag kan dat betekent niet meteen dat je bager rijd en jij doet meteen alsof ik alitjd zo rij en ik maar meteen een zitles moet gaan nemen.. maar goed laten we even ontopic blijven..
Citaat:Je hebt zelf aangegeven wat er beter moet, en dat mensen dat alsnog benadrukken vind ik een beetje overbodig
maar die vind ik totaal overbodig.. en als ik zeg dta ik een baaldag heb en zenuwachtig was door mijn faalangst (waar ik toch overheen moet) tja dan kan je zelf ook nadenken van go mischien kan ik beter zegen vervelend dat het zo is ofzow maar n iet meteen doen alof ik echt rij als een beginer (wat je dus ook al gezecth hebt
) Citaat:maarja ctjelief zij zecht het op een manier van een baaldag kan dat betekent niet meteen dat je bager rijd en jij doet meteen alsof ik alitjd zo rij en ik maar meteen een zitles moet gaan nemen..
Citaat:maar dat geeft ook helemaal niet, rome is ook niet in 1 dag gebouwd.. met veel les en begeleiding leer je vast! misschien een idee om eens zitlessen te nemen, aan de longe, zonder beugels en zonder teugels, dit is echt ideaal om aan je zit te werken, en dat is erg nodig! Misschien lijkt het je niets, maar ik kan uit ervaring vertellen dat dit wonderen doet..

zitles nemen gaat gewoon wel wat moelijker omdta ik niet weet wie het kan geven maar ik rij geregeld zonder zadel.. gewoon omdat ik het fijner vind.. lekker zonder zadel lange buitenritten maken
ik heb zelf even een tijdje voor onze spiegel gestaan en ben tot de conclusie gekomen dat me schouder scheef staat
weet niet waarom ik dat hier neer zet haha
maar vanmiddag worden er weer foto;s gemaakt en nu goeden foto;s als i kze heb zal ik hier een link neerzetten van de foto's

haha maar ik blijf er netjes op zitten hoor!
ze vind het namelijk altijd geweldig als ik er net zonder zadle op zit om overal van te schrikken.. haha ze schiet dan echt overal van weg.. en dan zonder zadel is erg leuk
. Citaat:maarja is zitles zo nodig als ik ook gewoon zonder zadle kan rijden??