En gefeliciteerd natuurlijk met de mooie resultaten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Ga ze meteen opslaan
En verder bedankt allemaal voor alle felicitaties en comlimenten
Altijd leuk om te horen
Zal het ook even aan Pippi doorgeven

Zoiets heb ik nog nooit gezien! 
! Beste lol gehad volgens mij ook heerlijk weertje zo te zien
.
Hij doet het heel gaaf! Wist niet eens dat je dat allemaal kon doen. Leuk dat jullie een prijs hebben gewonnen
En erg knap van je zusje zeg, die zo lekker met m kan rijden (vind vooral dat racen gaaf!!). Succes nog met die lieverd. 
Napie schreef:Uitslagen staan online op http://www.nsps.nl en zowel jij als je vader waren eerste geworden in de Agility! Kan je dat ook nog in je zak steken!
Dat brengt de totaalstand op: 5 eerste plaatsen (en dus ook 5 stalplaten
)
Een journalist van de Paardenkrant had tijdens de huldiging ons tel. nr. al gevraagd zodat ze ons mss kon bellen. En dat heeft ze net gedaan
Heel diepte-interview, haha en we krijgen vet mooie foto's
. Kwam per toeval hier terecht (misschien ken je me nog wel van Enthoven, ik heb die bruine draver Henny Meerdijk
)
!!
vind het erg leuke foto's en super behaalde resultaten! Gefeliciteerd met jou en je zus en met Pipi. Kelly_J schreef:Ik zag hem staan in de Paardenkrant, klopt dat?
Ik heb het zelf alleen nog niet kunnen lezen
Morgen krijgen we m thuisbezorgd ben erg benieuwd
Heb al wel gehoord dat het een leuk stuk is met foto's!
_Lindy_ schreef:Klopt het dat ik je zusje zaterdagavond tijdens de galashow van het wk ijslandse paarden ook nog een race heb zien winnen? Als zij dat is heb ik ook nog een paar foto's (met slechte kwaliteit)van haar, maar die heb ik nog niet online.![]()
Ook gefeliciteerd met alle prijzen!
Pippi had er weer helemaal zin in
Als je de foto's online hebt zou ik ze graag zien!