Baumgold de 24-jarige Kwpn'er @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Judie

Re: Baumgold de 24-jarige Kwpn'er @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:49

Leuk paardje hoor, zeeekers voor die leeftijd Ja
Probeer wel je armen in een knik te houden en je schouder lekker naar achteren, verder komt het echt wel goed met jullie Lachen

SelZsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:49

We kunnen hier 10x hetzelfde commentaar gaan geven, maar dat heeft in dit geval volgens mij geen enkele zin. Iedereen ziet dat de amazone haar handen zeer onvriendelijk gebruikt, maar zelf blijft ze er van overtuigd dat het super en helemaal geweldig gaat. Dus ja......lijkt me onbegonnen werk om hier nog verder over uit te weiden.

(maargoed, kan t niet laten: meisje, leer je handen op een paardvriendelijke manier gebruiken, want krijg zelf pijn in mijn mond als ik zie wat er gebeurt op die foto's!)

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:14

ik heb ook probleem met mijn handen.Maar ik weet dat het niet goed is..en ik werk hier dan ook heel hard aan!
voel me dan ook echt altijd enorm rot als ik van het paard afstap als ik weet dat t niet zo ging als ik wilde met mijn handen.
MAar omdat ik weet dat het niet altijd goed gaat en ik steeds meer notie krijg van wanneer t mis gaat of mis aan het gaan is, leer ik steeds....