Banshee vrijspringen! 1.15

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Banshee vrijspringen! 1.15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:51

Zoiets heet dus smaak.

Ik vind het tof. lekker veelzijdig diertje is het toch ook Lovers

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:53

Goed hoor, goed dat je rekening met het paard hield (met het moe worden Knipoog )
Leuk, overgroot gedeelte zwarte manen Ja

xXIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:56

Knap van je fjordje, lekkere bos met manen heeft je paardje,
Fjorden en haflingers kunnen zeker wel springen, vind het een beetje raar als je zegt dat ze niet kunnen springen en dat je met de bedoeling ook niet moet doen, net of je het afkraakt

rosaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:01

nou ik vind dat fjorden en haflinger het zelfde zijn als die kwpnners
ziet er goed uit hoor
banshee is echt een toppaardje vind ik

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:21

Nou nou, verschil is er natuurlijk wel. Maar ze zijn er niks minder om!

wise_guy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:22

GinnyBanshee schreef:
Bedankt Haha! * wel haar *

Ohh Sorry Bloos

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:23

Geweldig, die oren...het lijkt net of ze door de wind platwaaien tijdens de sprong.

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:24

hoo even ik zag niks over der paardje ik vind het echt een leuk beest knap zelfs,
maar springen voor fjorden en Halflingens en TE DIKKEN KWPN´RS is niet goed voor de beenen als ze het kunne is het super
maar je moet je gaan afvraagen of ze er ook gemaakt voor zijn (geen een paard maar wees realisties)....

Gr

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:26

Vind het er super cool uit zien.

Veel plezier nog met je fjordje

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:27

geweldig wat een lekker best zeg, over dat fjorden niet mogen springen vanwege te veel gewicht is bulsh*ttt..
Hun achterhand is zo sterk.,,
trouwens het beesje heeft er wel veel plezier in..

Ik wil ook een fjord, misschien ooit als ik 2de paardje bij koop Knipoog

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:42

Ik heb het over de voorbenen die een Klap krijgen
als ze ner komen...

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:44

Leuk zeg Haha!
Ik vind Banshee echt stoer Lachen
En haar manen vind ik ook leukkk !

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:44

sam_amore schreef:
als ze ner komen...

Krijgen KWPN'ers geen klap op hun voorbenen als ze neerkomen dan? Knipoog Ik denk het wel!

Ik vind het geweldig wat Banshee allemaal niet doet Lachen, het ziet er
weer leuk uit, ze is echt een mooie fjord.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:49

Zo de super dresuur pony kan dus ook nog springen! Leuk hoor, inderdaad heerlijk veelzijdig beest.. Lachen

En over een klap op de voorbenen, ik denk dat dat reuze meevalt hooR! Ik kan je er wel gelijk in geven dat ze (fjorden, haflingers, friezen etc) geen echte springbouw hebben, maar daar zou ik het dus zeker niet voor laten! Ik denk absoluut niet dat dit kwaad kan en je kan duidelijk zien dat Banshee het helemaal leuk vind, dus ik zou het ook lekker doen Lachen
Ga zo door!

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:34

Daar is de knappe Banshee weer! Banshee is ook overal goed in hè? Haha! Cool Heb geen commentaar en ik vind het verstandig van je dat je was gestopt toen ze moe was! Je ziet ook echt dat ze het leuk vind!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 22:42

Bedankt voor al de leuke reacties Haha! ik begin niet eens aan de discussie over wat nou niet en wel kan met een paard/fjord, dan zijn we nog 39483984 paginas bezig Knipoog

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 07:16

sam_amore schreef:
als ze ner komen...

zo'n paard kent zijn eigen gewicht hoor !!
daarom is het een fjord Clown

evabokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:17

@ sam_amore

wat een domme uitspraak het spijt me zeer! je staat nog van te kijken wat fjorden en hafjes kunnen ht zijn topbeesten!

nu mijn mening: een kwpner kan je niet voor alles inzetten zoals de fjord...en fjord kan je zelfs voor de kar zetten en voor landbouwwerktuigen!

echt serieus dit vind ik heel dom! ik geloof best dat het je mening is maar het is de dikste onzin dat het slecht voor de gewrichten is...waarom springt de fjord van een vriendin van mij op hoog niveau al heel lang en er is niks met die fjord z'n gewrichten aand e hand? leg dat maar eens uit!

sorry hiervan maar dit wou ik ff kwijt Haha! wat een onzin zeg!

maar ff ontopic: echt leuk fjordje joh:D kan ook lkkr springen maar probeer dus de volgende keer gwoon btje hoger:) je weet maar nooit en blijf oefenen want miss kan je jezelf en je paardje natuurlijk omhoog werken;) Tong uitsteken succes

evabokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:20

ho zag ff stukje over het hoofd:P

maar er is een vreselijk groot verschil tussen TE DIKKE KWPNERS en een fjord...en fjord is van zichzelf zo gebouwd!en kent idd zoals als eerder is gezegd zijn gwicht!

evabokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:24

je bent btw heel vaag bezig:P heel eerlijk gezegd snap ern iet veel mer van wat je allemaal probeert te zeggen over kwpners enzoot! eerst zeg je van ja is mijn mening maar ik vind het niet staan en daarna nadat je commentaar krijgt erop zeg je opeens van ja het is gwoon niet goed en blablabla....heel vaag allemaal maar het is je mening en klaar! Tong uitsteken

mijn mening is dat je met kwpners alleen btje dom in de ronte kan springen of mee kan dressuren....maar die kan je geen 2 week laten staan zonder dat ie daarna kuren heeft of wat dan ook? een fjord kan je 2 week laten staan en je fjord is precies hetzelfde als anders ..gwoon geweldige beesten!

tuurlijk is er een verschil tussen kwpners en fjorden/hafjes maar kwpners zijn niks beter of slechter en voor de gewrichten van de kwpners EN voor de fjorden of hafjes maakt het geen moer uit!

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 10:35

eeh sam_amore, je banketstaaf echt dikke bullsh*t! Dat jij meer voorkeur hebt voor een sierlijke kwpn'er, prima. Maar dat fjorden niet bekend staan om hun springkwaliteiten betekend nog niet dat het niet goed voor hun is!

Ga eerst eens kijken of het wel waar is voor je "kritiek" geeft. Het verschil zit het hem tussen een mening en een feit.

@TS Ik kna helaas geen foto's zien... Verward

Paperclip3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 11:15

ginny: leuke foto's zeg! stoer dat je fjord zo hoog springt!

en met die discussie, ik vind dat er wel wat in zit maar het een beetje overdreven is Tong uitsteken fjorden zijn natuurlijk minder "groot" en "soepel" als ik het zo mag noemen. Maar dat wil niet zeggen dat het springen slecht voor ze is.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:29

Banshee weer! Ik vind het echt een mega gave fjord! Ik kijk altijd meteen naar de topic's van jou! Knipoog
Het ziet er altijd zo lekker,gezellig en ontspannen uit! Tot 't volgende topic maar weer!

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:52

sam_amore schreef:
ik vind het gewoon niet staan fjorden en halfjes die springen ik hou van kwpn´rs met een betje spring vermogen zo ieder zijn eigen idee er over toch en de meesten fjorden en halfjes zijn wat dikker dan kwpn´rs.....

Vooroordeel.

Iedereen mag zijn eigen mening hebben, zou niet best zijn als iedereen altijd op hetzelfde viel, maar om te zeggen dat er teveel gewicht op de benen komt omdat de meeste fjorden/haffen nu eenmaal dikker zijn...

Of het uitmaakt of er 450 kilo op de pootjes van een 450 kilo wegende fjord/haf komt (die tegenwoordig vaak sterkere benen hebben dan kwpn-ers) of 600 kilo op de beentjes van een 600 kilo wegend paard komt...watch the difference? Ik zie om me heen zeker minimaal net zoveel te vette kwpn-ers als te vette haffen/fjorden. Daar wordt ook mee gesprongen en dat zou goed zijn? Te vet is nooit goed voor de benen, ras speelt hierin geen rol (voor te vette honden/katten/hamster/mensen is het ook niet goed voor oa de benen).

Geeneen paard is gemaakt om te springen, de een heeft er meer aanleg voor dan de ander en kan het beter. Het is net zo 'slecht' voor een kwpn-er om te springen als voor welk ander ras dan ook, ongeacht of ze te dik zijn, precies goed of te mager.

En Banshee doet het toch maar met haar zogenaamde ""veel te dikke lijf zoals de meeste fjorden die hebben"". Voorlopig zijn er genoeg 'betere' rassen die het niveau van Banshee nog niet hebben kunnen halen (of voor die tijd door de benen zijn gesprongen).

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:59

sam_amore schreef:
ik vind het gewoon niet staan fjorden en halfjes die springen ik hou van kwpn´rs met een betje spring vermogen zo ieder zijn eigen idee er over toch en de meesten fjorden en halfjes zijn wat dikker dan kwpn´rs.....

Das dan weer iets heel anders als je eerste post he Knipoog
Dan moet je dat zeggen, en niet zon rede opgeven, die eigenlijk helemaal nergens op slaat Lips are sealed

Wat een leuke foto's weer Ja Ben stiekem verliefd Bloos