help, "springpaard" springt alles!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: help, "springpaard" springt alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 22:17

Ik wordt toch wel nieuwsgierig, heb je misschien een paar foto's van haar en een springfoto?

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 22:26

ja, ben ook erg nieuwsgierig, haha. Ik zou ook kiezen voor toch straffen, ik denk niet dat ze hierdoor ineens minder gaat springen. Ik denk dat het haar alleen maar goed zal doen, want zeg nou zelf, echt luisteren doet ze zo ook niet echt he?

Lijkt me ook gaaf, een tuiger in de SGW, haha
wij zien het hier al helemaal zitten Ja

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 23:15

Er komen ook vaak Tinkers en Haflingers voorbij crossen als ik aan 't verkennen ben dus moet een Tuiger ook kunnen Ja

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 19:30

ik zal eens iemand mee nemen als ze gaat springen dan kunnen er foto's gemaakt worden. Tot nu toe staat iedereen alleen maar met de handen voor de ogen te kijken omdat ze over zulke hoge dingen heen vliegt. Echt onder het zadel springen wil ik nog echt mee wachten tot ze een jaar of 6 is dit vanwege het uitgroeien. Maar voor die tijd een enkele keer een sprongetje is wel lollig vooral omdat ze het zelf fantastisch vind.
Ik had nu een stroomdraadje over het hek en ze heeft het niet geprobeerd ben benieuwd of het nu over gaat.