Ziet er goed uit en commentaar is inderdaad al gegeven
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.. Sterre duikt voordat ik haar hoofdstel in mag doen snel tussen mijn armen! Das een gewoonte van haar.. Echt zo lief 

.. Zin in zondag? 
Haha wordt helemaal trots op Sterre
ook helemooie foto's!
.. Ja appuyement waren we een poosje terug mee bezig geweest en ik wou even kijken hoe ze het nu deed
.. Maar mijn hulpen waren nou niet bepaald goed
.. Dus daarmee ga ik even verder oefenen met de instructrice!
Over de benen gaat ze al best netjes, alleen nog een beetje meer buiging (en dan komt het misschien wel van pas als je een beetje meer naar binnen gaat zitten
) maar het begin is er. Binnenkort nog wedstrijden in de planning?
.. Bedankt! Appuyementje, tja hebben we het niet over
.. Daar ga ik nog even heel hard op oefenen met Marlies
.. Had afgelopen zondag wedstrijd! Bij het M springen even een 7e plaatsje veroverd en bij de dressuur 174 (waar ik het niet mee eens was) en 187-2
.. Ik ging de verkeerde kant op
.. Ik ga nu eerst een weekje naar Terschelling, heeft Sterre even vakantie en daarna ga ik weer inschrijven.. Denk Loon en dan Annen ofzo
.. Hoe gaan bij jou de wedstrijden?

Sterre2000 schreef:@ LETS!
Heej, ja mooie foto's he.. Bedankt! Appuyementje, tja hebben we het niet over
.. Daar ga ik nog even heel hard op oefenen met Marlies
.. Had afgelopen zondag wedstrijd! Bij het M springen even een 7e plaatsje veroverd en bij de dressuur 174 (waar ik het niet mee eens was) en 187-2
.. Ik ging de verkeerde kant op
.. Ik ga nu eerst een weekje naar Terschelling, heeft Sterre even vakantie en daarna ga ik weer inschrijven.. Denk Loon en dan Annen ofzo
.. Hoe gaan bij jou de wedstrijden?

Maar gaat wel erg goed, we rijden de laatste tijd wel mooie punten. Ook bij de junioren gaat het lekker, dus ik hoop dat ik dat nog een paar keer kan starten hier in de buurt. Ik heb ingeschreven voor Veendam en dan weer Annen. En dan is het outdoor seizoen alweer voorbij helaas

.. Maar dat L en R op de handen maakt niets uit.. Ik vergat gewoon van hand te veranderen
.. Was er niet helemaal bij want ik kwam net van het springen en toen moest ik als een gek naar de Dressuur! Maar goed dan zie ik je in Annen vast wel