'Pennymeisjes'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Strondvlieg

Re: 'Pennymeisjes'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:53

Oliebeer schreef:
Kaiya schreef:
Bokt heeft in het verleden (en nu nog steeds af en toe Clown ) nogal eens last gehad van mensen die verkondigden een hele fokkerij met zwarte arabieren te hebben, vervolgens met foto's aan te komen (lees: het alom bekende plaatje van een zwarte arabier, steigerend, met daarachter de befaamde zonsondergang Knipoog ) en bij ieder medisch mankement dat een paard had te prediken over bakstenen voeren, groentesoep geven, en roze strikjes invlechten in de manen voor de mooiigheid, dat soort taferelen.
Zoek maar eens op de username "Pokemon" hier op Bokt, dan word je een heleboel duidelijk. ROFL
Nouja, iig, dat soort mensen kreeg dus een verzamelnaam. De "Penny". Er is ooit eens door een Bokker een lijst gemaakt ter illustratie van "de Penny" met dingen waaraan je de Penny kan herkennen haha. Haha! (Natuurlijk puur voor de grap).

Zoek dat maar eens op en er gaat een wereld voor je open. Haha!
oké, maar om die dan als pennymeisje te beschouwen Clown ik wist niet dat dingen zo zacht uitgedrukt konden worden Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken excuseer Clown

Dat zijn geen penny's, dat zijn mensen die in hun eigen droomwereldje leven.

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:54

En ik ben 13, zijn ook mensen van 30 die lid zijn op de penny. En ik spreek ook geen breezah-taal of zeg dingen als 'sielugh'. Ik spreek normaal nederlands.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:58

Pennykindje heeft idd weinig met het blad te maken, iig niet dat iemand het leest. En als je al niet tegen dat woord kunt weet ik idd niet hoe dat in de rest van je leven moet Nagelbijten / Gniffelen

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 18:59

Anoniem schreef:
Pennykindje heeft idd weinig met het blad te maken, iig niet dat iemand het leest. En als je al niet tegen dat woord kunt weet ik idd niet hoe dat in de rest van je leven moet Nagelbijten / Gniffelen

Noem het dan anders. Ik vind dit namelijk wel als een belediging overkomen Scheve mond Noem het dan: Arabierengek ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:05

Het is Pennykindje geworden omdat in de Penny dingen zo vreselijk overdreven worden enzo.. en naja.. kinderen die Pennykindjes worden genoemt doen nou eenmaal een beetje hetzelfde als die strips in de Penny etc Knipoog

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:14

Wat er bedoeld wordt met penny, zijn niet alleen kinderen die gek zijn van arabieren.. Tong uitsteken
dus arabierengek klopt dan niet echt.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:25

Pennymeisjes zijn in mijn ogen jonge meiden die gek op paarden zijn en rijden op een manege of verzorgpony hebben.Niets mis mee,maar er word vaak denigrerend over gesproken omdat ze in serieuze topics hun goedbedoelde raad geven.Alleen weten ze vaak nog niet goed genoeg waar ze het over hebben.En voegt het vaak weinig tot geen waarde toe.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:28

Elisa2 schreef:
omdat ze in serieuze topics hun goedbedoelde raad geven.Alleen weten ze vaak nog niet goed genoeg waar ze het over hebben.En voegt het vaak weinig tot geen waarde toe.

maar vaak hebben ze ook al in het z gereden met hun verzorg-shetlander ofzo en daarom weten ze zoveel Clown

ag ik vind het woord penny eigenlijk wel leuk! dan heeft het tenminste een verzamelnaam Haha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:30

Ag ja wat moet ik zeggen.
ik heb niks tegen die mensen. ze hebben gewoon een grote fantasie... Nagelbijten / Gniffelen
Naja ik bedoel als iemand de penny leest. is het niet gelijk een penny... lijkt mij. En ja ze denken wel dat ze alles beter weten..... Clown dat is wel iritand..

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:36

Rianneke schreef:
Elisa2 schreef:
omdat ze in serieuze topics hun goedbedoelde raad geven.Alleen weten ze vaak nog niet goed genoeg waar ze het over hebben.En voegt het vaak weinig tot geen waarde toe.

maar vaak hebben ze ook al in het z gereden met hun verzorg-shetlander ofzo en daarom weten ze zoveel Clown

ag ik vind het woord penny eigenlijk wel leuk! dan heeft het tenminste een verzamelnaam Haha!

Zet eens een bericht neer waar dat word gezegd dan?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:39

Marilyn_ schreef:
Zet eens een bericht neer waar dat word gezegd dan?

ga maar rondkijken in sommige profielen...
bij sommigen is echt hun fantasie op hol geslagen Haha!

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:39

Misschien moet je het allemaal niet zo letterlijk en serieus nemen.

Ze willen je echt niet beledigen hoor, penny is gewoon een begrip. en dat begrip wordt vaak bij mensen gebruikt die hun verhalen wat groter maken dan dat ze dat daadwerkelijk zijn, en dus overdrijven, maar kan ook worden gebruikt bij kinderen die denken dat ze alles beter weten.

Jij lijkt mij absoluut geen penny, dus waarom voel je je zo aangevallen?

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:43

Pasjee schreef:
Misschien moet je het allemaal niet zo letterlijk en serieus nemen.

Ze willen je echt niet beledigen hoor, penny is gewoon een begrip. en dat begrip wordt vaak bij mensen gebruikt die hun verhalen wat groter maken dan dat ze dat daadwerkelijk zijn, en dus overdrijven, maar kan ook worden gebruikt bij kinderen die denken dat ze alles beter weten.

Jij lijkt mij absoluut geen penny, dus waarom voel je je zo aangevallen?

Omdat ik de penny lees en nog véél meer mensen ken die de penny leest en ook geen 'teveel fantasie' mensen zijn Lachen . Die kinderen waar jullie het over hebben lezen de penny misschien niet eens. Die mensen hebben gewoon teveel fantasie Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:45

Maar nogmaals, Pennymeisje heeft niks met het lezen van het blad Penny te maken Dromenz

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:46

Nee dat probeer ik ook de hele tijd te zeggen Tong uitsteken
Het blad 'De Penny' heeft niks te maken met het begrip: Penny.

Dus je kan dat blad lezen zonder een penny te zijn, en ik ben het absoluut met je eens dat 'penny's' soms de penny niet lezen.
Dat komt omdat het niks met elkaar te maken heeft Knipoog misschien alleen de naam.

*net iemand mij voor geweest, maar toch Tong uitsteken

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:47

Anoniem schreef:
Het is Pennykindje geworden omdat in de Penny dingen zo vreselijk overdreven worden enzo.. en naja.. kinderen die Pennykindjes worden genoemt doen nou eenmaal een beetje hetzelfde als die strips in de Penny etc Knipoog

helemaal mee eens !!
hebben ze bijv. met een shetlandertje van 1meter, hebben ze daarmee over 1.40 gesprongen
owjaa :|:P

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:49

Anoniem schreef:
Maar nogmaals, Pennymeisje heeft niks met het lezen van het blad Penny te maken Dromenz

Ik zie toch echt het woord Penny in Pennymeisje staan hoor Nagelbijten / Gniffelen

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:50

Pasjee schreef:

Dus je kan dat blad lezen zonder een penny te zijn, en ik ben het absoluut met je eens dat 'penny's' soms de penny niet lezen.
Dat komt omdat het niks met elkaar te maken heeft Knipoog misschien alleen de naam.

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:51

Kijk, jullie bedoelen het niet zo. (Denk ik, als ik jullie berichten zo lees Lachen ) Maar als ik zeg dat ik lid ben van de Penny, word ik toch achter me rug om uitgemaakt voor Pennymeisje en word ik niet meer serieus genomen Scheve mond

Anoniem

My god... wat probeert iedereen je nou uit te leggen ?

Strondvlieg

Pasjee schreef:
Pasjee schreef:

Sorry had jouw bericht nog niet gelezen Knipoog

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:52

Anoniem schreef:
My god... wat probeert iedereen je nou uit te leggen ?

Uuh wat is dit voor reactie? Scheve mond

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:52

Marilyn_ schreef:
Anoniem schreef:

Ik zie toch echt het woord Penny in Pennymeisje staan hoor Nagelbijten / Gniffelen

Het heeft ook hele maal niks met elkaar temaken.. Rolleyes

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:53

Pff ik reageer niet meer..

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:57

O sorry hoor, maar als je hier een punt van gaat maken. Dat mensen (VIA INTERNET!) penny tegen je zeggen. Ben je of heel ligt geraakt of verveel je ofzo
Wat doelloos om hier serieus over te discusieren. Wees er trots op dat je de penny leest en negeer gewoon de mensen die penny zeggen.
Als je je hier al rot om gaat voelen... succes met je verdere leven dan