Canaletto @ dressuur en springen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleyvg

Re: Canaletto @ dressuur en springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 14:47

Valiente schreef:
Canaletto schreef:
Ok over dit onderwerp zijn we klaar verder nog tips

Ik denk echt niet dat dit meteen aanvallend bedoelt is allemaal hoor. Tenminste niet van mijn kant, ik wilde je er alleen even op wijzen en soms kan je van je commentaar een boel leren.
Maar ik vind jouw en je paardje een leuke combinatie om naar te kijken, al mis ik de lichtgevoeligheid van het rijden. De verfijndere hulpen. Op de foto's hebben je benen een erg stille indruk en zie ik maar kleine inwerking terwijl je met je binnenhand erg inwerkt.
Probeer gewoon eens iets milder te zijn en je hand écht naar opzij te brengen in plaats van naar je toe. (Het voorbeeld wat door mijn instructrice word genoemd is dat je je hand naar binnen moet brengen alsof je een deur opent als het ware.)

Maar zoals ik al zei vind ik jullie tevens een erg leuke combinatie en heb je maar een chique paardje onder je kont. Haha!
Start je ook wedstrijden?
ja ga zondag l2 starten in 3 maanden tijd.

Niien_

Re: Canaletto @ dressuur en springen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:34

Wat een leuk paard heb je! Haha!
En haha, we hebben dezelfde cap en rijbroek. *LOL*

Verder moet je iets denken dat je niet met een bolle rug gaat rijden, en met kortere beugels dressuren kan prima hoor.

Succes met je wedstrijden!