Zou ook de bijzet wat strakker maken, zo kun je eigenlijk net zo goed zonder bijzet longeren. Dus ik zou proberen wat strakker te maken zodat ze de rug ook gaat gebruiken. Maar volgens mij heb je dit verhaal al te horen gekregen

succes nog !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bakstertje schreef:@ jacimatho: Wat jij nu typt kan heel banketstaaf overkomen voor degene die haar tips proberen te geven! Bokt is namelijk een forum een daar mag je mening gegeven worden. En de mensen die zeggen dat ze "misschien een betere manier weten, of hoe het ook kan als ze het echt niet meer lukt" die proberen haar daar alleen maar mee te helpen!
Nu weer ontopic!
Wat een mooi ding zegEn die manen ook
Op Bokt lees je heel vaak berichten van: je moet haar meer aan de teugel rijden of iets, zonder dat diegene er verstand van heeft. 

*jaloers
*
Jouw Edda vind ik ook erg mooi
_Skess_ schreef:@ loves_sjakie
als je beter leest staat er dit:
Voordat de bijzet vastgemaakt werd, heb ik haar nog gelongeerd zonder bijzet. Hier zijn geen foto's van, omdat mijn moeder toen nog niet gearriveerd was met camera
@tess_84
zoals je al kon lezen ben ik het longeren met bijzet weer rustig aan het opbouwen, doe hem niet gelijk loeistrak. Dit was de eerste keer dat ze weer met bijzet liep na 2 maanden niet met bijzet gelongeerd te hebben. Vandaar dat ze los hangen. Met de tijd doe ik ze strakkerMaar bedankt voor je tip.

Citaat:Er wordt door de Ts niet specifiek om hulp gevraagd, ze wil gewoon laten zien dat het lekker gaat.
Waarom je dan geroepen voelen om direct tips te gaan geven, of om even tussen neus en lippen door te laten weten dat jij " het zo toch echt niet zou doen want...."

Kan ik dromen bijna haha
_Skess_ schreef:Ze mogen best tips geven hoor! Juist heel fijn, maar als iemand een keer zegt dat ik de bijzets strakker moet doen en lager, dan weet ik dat wel. Dat hoeft niet tig keer herhaald te worden
Vond het zelf ook raar, maar het werkt bij haar wel erg goed!