Citaat:omdat hij telkens zijn hooft omhoog gooide als je wat van hem vroeg
heb je onderzocht wat hier de oorzaak van kan zijn, voordat je een hulpteugel ging gebruiken?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:omdat hij telkens zijn hooft omhoog gooide als je wat van hem vroeg
CtjeLief schreef:Citaat:omdat hij telkens zijn hooft omhoog gooide als je wat van hem vroeg
heb je onderzocht wat hier de oorzaak van kan zijn, voordat je een hulpteugel ging gebruiken?
Evelijn schreef:Tja.. jij zet foto's erop.. en hebt het over aan de teugel. Terwijl je paard daar gewoon nog niet aan toe is.
Als je gewoon meteen schrijft dat je de hulpteugel gebruikt op aanwijzingen van je instructrice en omdat je hem anders niet in de hand kan houden.
Nu lijkt het alsof je hulpteugel eraan hebt geknoopt om hem aan de teugel te laten lopen, wat dan vervolgens ook niet eens het effect heeft wat je zou willen.
CtjeLief schreef:Als ik jou was, zou ik eerst proberen uit te vinden waarom ie zomaar ineens pissig zijn hoofd in de lucht begint te gooien. Het paard probeert hier namelijk iets mee aan te geven. Hij biedt weerstand en daar zit een reden achter.. met een hulpteugel dwing je hem weer naar beneden, maar het probleem word hiermee hooguit even opzij geschoven maar niet opgelost...
ik zou zeggen: luister goed naar je paard!
is jullie iegen spul al bijna klaar? leuke foto's btw