Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij is ook zo schattig
merrieveulen schreef:super dat hij het zo oppakt joyce! het ziet er echt supernetjes uit! wordt leuk straks met je tweespan, dan neem ik Flicka een keer mee tegen die tijd, gaan we leuke rit maken!
over het rare strekken, dit kan veroorzaakt worden door druk op de buikspieren onder andere. hij zoekt een houding om onder de druk uit te komen. het zou dus kunnen dat de singel te strak zat...

En ja, wie weet? Ik heb ooit wel eens een paard meegemaakt, die ging ook superraar doen, bleek later dat hij de één of andere ontstopping had, waardoor het plassen heel moeilijk ging en best pijnlijk was (soort vergevorderde blaasonsteking dus
).
ja, nogal onverwachts misschien, maar ik vond dat hij er klaar voor was, het heeft niet zo heel veel zin om nog máanden aan te klooien voordat je hem voor de kar zet, dat dubbele longe werk zal dan alleen maar saai worden. Hij heeft er nu in iedergeval super veel plezier in om een rondje door het dorp voor de kar te maken, dus dat zit wel goed
Haha geintje
ik geef dus ook toe, ik doe hem met dubbele longe wél vrij strak ja, anders schuift tie, krijg je alleen nog maar meer drukplekken/wondjes e.d.