Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sammie schreef:Z1 ruiter die met een trens rijdt![]()
Voor een Z1 proef zou ik het paard te lang vinden en mis ik soms duidelijk ontspanning in de kaaklijn, maar wordt hier enkel getraind en dat doet ieder op z'n eigen manier. Ben het wel eens dat de ruiter soms iets teveel naar voren zit, maar daar heeft 95% van de ruiters last van.

BE_GENTLE schreef:Jeetje wat krijgen de mensen hier een commentaar die hun mening geven.. wij geven geen kritiek aan de ruiter maar onze mening.. en ik vind dit paard geen Z1 ogen en heb hier vaker topics gezien van Z1 paarden in training en dat zag er een stuk beter uit, kwa houding paard en ruiter.. daarbij ziet het er super ontspannen uit wat we al aangeven dus dat is perfect.. maar nee ik als schrijfster bij jury's zou van deze combinatie niet enthousiast worden.. MIJN MENING EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID

zulke reacties.. maar ja..
sjorsie schreef:fijn beeld geven de foto's, voor een Z paard loopt hij wel erg uit elkaar, dat je niet altijd in oprichting rijd snap ik maar bij mekaar over de rug rijden lijkt me toch altijd belangrijk als je verder wil ook in ontspanning
saaraah schreef:sjorsie schreef:fijn beeld geven de foto's, voor een Z paard loopt hij wel erg uit elkaar, dat je niet altijd in oprichting rijd snap ik maar bij mekaar over de rug rijden lijkt me toch altijd belangrijk als je verder wil ook in ontspanning
Ik vind het paard niet uit mekaar lopen. Als je goed kijkt zie je dat hij netjes ondertreedt met de achterbenen, op 1 of 2 foto's is het iets minder. Vind het geen geweldig mooi paard, maar juist knap dat je daarmee naar de Z kunt komen!
probeer alleen zelf wel naar voren te blijven kijken
sjorsie schreef:Op welke foto's vind jij het paard op de voorhand lopen?waardoor hij op een aantal foto's echt uit elkaar en op de voorhand loopt
amosje schreef:het is trouwens oefening en mag je toch wel naar beneden kijken het zullen wel moment opnamens zijn hoor
want weet dat lien goed rijd![]()
zeer leuke fotos
Ziet er goed uit!