Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rockey schreef:cle0o_o0 schreef:Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat ik hem nog niet zo kan laten bewegen als Joyce en Marcel dat konden, ik ben ook nog lang geen lichte tour met Maiko en de overstap van pony naar paard is al moeilijk genoeg! Hoofd-hals houding ben ik nog flink mee aan het testen etc. maar wat vind jij er niet mooi aan dan?
ik krijg het idee als ik deze foto's zie dat je hem er niet fijn door heen hebt en niet fijn aan je been, ik vind hem nog recht in zijn hals en vind de bovenlijn bespiering niet mooi aangespannen.

Bonnie_Theun schreef:Ik vind dat je hem netjes rijdt, alleen lijkt hij achter idd wat sloom, en mag hij iets ronder, iets meer erdoor aan de voorkant. Zijn hoofd-halshouding vind ik ook niet zo heel mooi. Jammer dat je niet wat meer foto's hebt van zijgangen of een galopgedeelte. Verder knap van je dat je zo hoog rijdt en nog veel succes
de overstap van pony naar paard is ook moeilijk ook ik kan er over mee praten maar ik weet zeker dat dat jouw gaat lukken.
, Tiessie, ik snap wel wat je bedoelt met vanuit de schoft.
anniee schreef:Ben het eens met de gegeven opbouwende kritiek.
Overigens vind ik de foto's in je profiel van hem ook een mooier beeld geven maar daar rijdt je ook met stang en trens, dat maakt het vast anders.
Leuk paard, succes met de wedstrijden!
Met jullie beider achtergrond gaat dat zeker goedkomen
jullie moeten nog meer een combinatie gaan vormen, maar dat is een kwestie van kilometers maken
heel wat anders dan die korte pony-pasjes

)

!!
MyFee schreef:Hé cleo! Ziet er goed uit zeg!! Jullie worden al steeds beter samen.. en idd, wat ben je afgevallen zeg!!
Met Igor gaat het ook heel goed trouwens! Ashley en ik rijden vaak samen de M2 proeven..
cle0o_o0 schreef:MyFee schreef:Hé cleo! Ziet er goed uit zeg!! Jullie worden al steeds beter samen.. en idd, wat ben je afgevallen zeg!!
Met Igor gaat het ook heel goed trouwens! Ashley en ik rijden vaak samen de M2 proeven..
Wat leuk! De msn namen van Ashley vind ik altijd zó lief!
Ik weet wel dat ze er heel gek mee is in iedergeval. Maar het gaat dan ook érg goed!
Vind het er netjes uitzien, maar heb er op dat niveau nog weinig verstand van dus tips kan ik je nog niet echt geven. Het ziet er in ieder geval niet uit als een dip