Cleo en Maiko (alweer) @ training Z2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Re: Cleo en Maiko (alweer) @ training Z2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:09

Cleo het meeste commentaar ben ik het wel mee eens maar ik weet zeker dat jij er wel komt Ja OK dan!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:13

rockey schreef:
cle0o_o0 schreef:
Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat ik hem nog niet zo kan laten bewegen als Joyce en Marcel dat konden, ik ben ook nog lang geen lichte tour met Maiko en de overstap van pony naar paard is al moeilijk genoeg! Hoofd-hals houding ben ik nog flink mee aan het testen etc. maar wat vind jij er niet mooi aan dan?

ik krijg het idee als ik deze foto's zie dat je hem er niet fijn door heen hebt en niet fijn aan je been, ik vind hem nog recht in zijn hals en vind de bovenlijn bespiering niet mooi aangespannen.

Ben het deels met je eens. Ik vind hem er ook niet mooi doorheen en hij oogt wat traag. Maar hoe kan jij vanaf (deze) foto's zien dat de bovenlijn bespiering niet mooi is aangespannen? Ben erg benieuwd!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:25

Ben het inderdaad eens met Rockey.

Zou hem zelf dan eerst wat dieper er door heen rijden en zijn achterhand activeren voordat ik aan oefeningen en oprichting zou beginnen.

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:01

Hey Meid,

Ik vind dat het er goed uit ziet Knipoog
Om het plaatje helemaal af te maken zou hij nog iets vlugger mogen van achter en op sommige momenten er iets meer door aan de voorkant, ik weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen en aangezien jullie nog maar zo kort een combinatie zijn vind ik het er super uitzien!

Heel veel succes en plezier!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:06

Ik vind dat je hem netjes rijdt, alleen lijkt hij achter idd wat sloom, en mag hij iets ronder, iets meer erdoor aan de voorkant. Zijn hoofd-halshouding vind ik ook niet zo heel mooi. Jammer dat je niet wat meer foto's hebt van zijgangen of een galopgedeelte. Verder knap van je dat je zo hoog rijdt en nog veel succes Knipoog

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 17:08

Bonnie_Theun schreef:
Ik vind dat je hem netjes rijdt, alleen lijkt hij achter idd wat sloom, en mag hij iets ronder, iets meer erdoor aan de voorkant. Zijn hoofd-halshouding vind ik ook niet zo heel mooi. Jammer dat je niet wat meer foto's hebt van zijgangen of een galopgedeelte. Verder knap van je dat je zo hoog rijdt en nog veel succes Knipoog

Bedankt, zijgangen heb ik niet zoveel gereden, alleen mijn appuyement één keer doorgenomen en een aantal wijkoefeningen. bedankt!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:07

Ik ben het ook met bovenstaande eens, maar jullie moeten ook aan elkaar wennen. Een combinatie is in mijn ogen echt aan elkaar gewaagd een jaar na eerste kennismaking. Jullie komen er wel, alleen heeft iedereen volgens mij hoge verwachtingen van je. Doe het lekker op je eigen tempo!

(en ook ik ben geschrokken van je figuur, je moet niet magerder worden!)

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 22:04

hey cleo, Haha!
hoe is ie meid,
ik weet echt zeker dat jullie twee er wel komen Tong uitsteken de overstap van pony naar paard is ook moeilijk ook ik kan er over mee praten maar ik weet zeker dat dat jouw gaat lukken. Haha!
jij kan goed rijden en ook maiko is een super goed paard dus jij over wint het wel
xxx ashley Vingers aflikken

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 09:50

Hoi Cleo, ook ik ben er van overtuigd dat je er wel komt hoor, jouw instelling is gewoon goed.
Ik vind de hoofd-halshouding ook wat minder, ik zou hem liever al wat ronder vanuit de schoft willen zien worden als je begrijpt wat ik bedoel. Ach, het duurt gewoon echt wel even voordat je een combi bent met je paard, ik heb dat met mijn jonge paard nu pas een beetje na ruim een jaar! En of je paard nu op een hoog niveau gelopen heeft of niet dat maakt niks uit.
Keep up the good work! En succes ermee!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:06

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik doe het gewoon rustig aan e ga zaterdag lekker op vakantie Haha!, Tiessie, ik snap wel wat je bedoelt met vanuit de schoft.

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:14

Ben het eens met de gegeven opbouwende kritiek.
Overigens vind ik de foto's in je profiel van hem ook een mooier beeld geven maar daar rijdt je ook met stang en trens, dat maakt het vast anders.
Leuk paard, succes met de wedstrijden!
Met jullie beider achtergrond gaat dat zeker goedkomen Haha!

westerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:22

ik ben het ook zeker wel eens met het commetaar wat al eerder gegeven is, maar als ik dan lees dat je een dip hebt gehad en volgens mij ben je ook van stal veranderd, dan zal er wel het een en ander gebeurd zijn. En als iedereen erg hoge verwachtingen heeft dan zal het zeker niet altijd makkelijk zijn. Maar volgens mij is het aller belangrijkste dat je er heel veel plezier in houdt en dan zullen jullie er samen vast wel komen!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:28

anniee schreef:
Ben het eens met de gegeven opbouwende kritiek.
Overigens vind ik de foto's in je profiel van hem ook een mooier beeld geven maar daar rijdt je ook met stang en trens, dat maakt het vast anders.
Leuk paard, succes met de wedstrijden!
Met jullie beider achtergrond gaat dat zeker goedkomen Haha!

Met stang en trens zijn het dan wel mooiere foto's maar ik krijg hem met stang en trens niet fijn aan het lopen. Eerst had ik een watertrens met stang en van die combinatie kreeg hij wondjes, toen ben ik overgestapt op een bustrens en stang en dat is wel stukken beter maar op een trens is hij sneller los te krijgen dan met een stang erbij gepropt.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:33

Ziet er leuk uit hoor Lachen jullie moeten nog meer een combinatie gaan vormen, maar dat is een kwestie van kilometers maken Knipoog

Vind het al knap dat je hem netjes uit kan zitten. Ik heb zelf een pony, en als ik dan een keer op een paard stap voel ik me echt een beginneling af en toe dat geslinger heen en weer Clown heel wat anders dan die korte pony-pasjes Haha!

Wel jammer dat mensen dan meteen weer gaan vergelijken met wat zo'n paard vroeger bij een ander heeft gelopen. Je kan zelf ook wel verzinnen dat ie dat ook niet meteen de eerste maanden deed dat die mensen hem reden Rolleyes

Heel veel plezier en succes ermee!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:35

Haha, dat uitzitten van mij valt wel tegen hoor! Ik heb wel de nodige zitlessen achter de rug, maar ik moet er nog genoeg moeite voor doen Clown

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:40

Hihi, je hoofd op foto 12 Clown

Maar ik vind het er goed uit zien, alleen lijkt het af toe alsof hij zijn hoofd er wat uit wil drukken ofzo, hij loopt niet helemaal ontspannen nageeflijk. (nou ben ik ook geen pro dus ik weet niet of dit klopt, t viel me alleen op Knipoog )

Verder echt een mooi paard, jullie zijn een leuke combi! Lachen

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:46

Hoi naamgenootje! (hoor je niet zo vaak)
Ik vind allereerst dat je een prachtige accomodatie hebt om in te trainen zeg!
Ik lees dat je je paard pas vanaf februari in je bezit hebt.....ik moet zeggen dat het er helemaal niet verkeerd uitziet hoor..de combinatie moet zich nog vormen that's all. (het eerste half jaar kon ik niks met mijn paardje beginnen)
Succes met je paard en geniet er lekker van..veel plezier op vakantie!

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:48

Hé cleo! Ziet er goed uit zeg!! Jullie worden al steeds beter samen.. en idd, wat ben je afgevallen zeg Clown !!

Met Igor gaat het ook heel goed trouwens! Ashley en ik rijden vaak samen de M2 proeven.. Clown

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:50

MyFee schreef:
Hé cleo! Ziet er goed uit zeg!! Jullie worden al steeds beter samen.. en idd, wat ben je afgevallen zeg Clown !!

Met Igor gaat het ook heel goed trouwens! Ashley en ik rijden vaak samen de M2 proeven.. Clown

Wat leuk! De msn namen van Ashley vind ik altijd zó lief! Lovers

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:54

cle0o_o0 schreef:
MyFee schreef:

Wat leuk! De msn namen van Ashley vind ik altijd zó lief! Lovers

Hoe bedoel je dat? Vork

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:56

wat leuk dat ze lekker aan het oefenen is met de M2, en in haar msn naam staat vaak zoiets als: Igor je bent een super pony of: Igor je bent een geweldige pony. En dan heel veel hartjes Haha!

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:59

Hahaha! Dat wist ik helemaal niet.. heb haar niet op msn.. Clown Ik weet wel dat ze er heel gek mee is in iedergeval. Maar het gaat dan ook érg goed! Ja Haha!

Sophie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:00

Heel mooi paard Knipoog Vind het er netjes uitzien, maar heb er op dat niveau nog weinig verstand van dus tips kan ik je nog niet echt geven. Het ziet er in ieder geval niet uit als een dip Knipoog

Xx