Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:) ze is zeker goed in de dressuur en daar gaan we ook mee beginnen maar ik heb elke week les 2x.. en dan zullen we zeker ver komen.
alleen nu is zijn dr spieren heel erg afgezwakt volgens de dierenarst dus moeten we even rustig opbouwen:) Fastfury_ schreef:@ elaine: Fast is L2:) ze is zeker goed in de dressuur en daar gaan we ook mee beginnen maar ik heb elke week les 2x.. en dan zullen we zeker ver komen.
alleen nu is zijn dr spieren heel erg afgezwakt volgens de dierenarst dus moeten we even rustig opbouwen:)
Fastfury_ schreef:Oke klaar met gezeur want de dierenarts is geweest en IK pas nog zeker 7 jaar op haar volgens de dierenarts en ze heeft een goede rug de dierenarts heeft ook naar haar tanden gekeken 12 jaar;) en ze heeft een paspoort;)
Fastfury_ schreef:en weet ze ook goed uittevoeren;)

), als JIJ de klik hebt, is dat veel meer waard.
Fastfury_ schreef:Oke klaar met gezeur want de dierenarts is geweest en IK pas nog zeker 7 jaar op haar volgens de dierenarts en ze heeft een goede rug de dierenarts heeft ook naar haar tanden gekeken 12 jaar;) en ze heeft een paspoort;)
Fastfury_ schreef:al zal ze geen L2 zijn k ben trots op haar zoals ze is niet hoe ze eruit ziet;)
niet elke van haar ras hebben hetmaar somige wel:);) 
Fastfury_ schreef:vinos: frikandel zal ze nooit worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dus is ze dat ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!