dus echt met mijn neus bovenop gestaan zelfs...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmie261 schreef:joh ik heb het gister zelfs helemaal in het echt gezien,sterker nog ,het is mijn paard!!en ik heb de foto's gemaakt....
Seraphim schreef:WiDri, als jij nou eens de hele tijd niet probeert om je gelijk te krijgen. Het is kimmie261's paard, zij heeft de foto's gemaakt, zij heeft het met haar eigen ogen gezien, jij ziet alleen de foto's. Ik ken kimmie261 niet persoonlijk, maar ik weet wel dat ze gek is op haar paarden en dat ze andere mensen daar heus niet slecht mee om laat gaan.
Zasread, ik vind dat je hem netjes rijd, Anda's zijn leuk he
kimmie261 schreef:joh ik heb het gister zelfs helemaal in het echt gezien,sterker nog ,het is mijn paard!!en ik heb de foto's gemaakt....
o0marije0o schreef:Mensen mensen, kibbel het via de pb lekker uit. Wat een sfeer meteen zeg..
o0marije0o schreef:Mensen mensen, kibbel het via de pb lekker uit. Wat een sfeer meteen zeg..
Ik zie het ook op de foto's maar ik zie ook een ontspannen paard. En dát vind ik belangrijker.
Heerlijk dier blijft het toch om naar te kijken, en friesje ook
whisperramse schreef:WiDri, zoek een leven!
Kimmie, jouw vent staat weeral eens prachtig op de foto!
Vind dat het meisje hem netjes rijd! enkel je tenen maar als je sporen aanhebt ga je er vanzelf veel beter opletten, moet ik ook doen!
Daarbij denk ik als je constant in maes z'n buik loopt te prikken wel zand kunt vreten, hij is braaf maar geen doetje!
PS; onze staff zit hier nog steeds hé, en weg is het ongewenste gedragze is best braaf en vriendelijk geworden tegen de anderen
WiDri schreef:het probleem is dat mensen het verkeerd op vatten, terwijl het niet slecht bedoeld is..
whisperramse schreef:De opmerking is gevat, moet je nu blijven doordouwen?
Kim kent haar paard wellicht beter, geeft haar commentaar erop en that's it, de enige die zich aangevallen voelt ben jij, want op iedere reactie sta je klaar met een (voor)oordeel.
Doe de rest maar via PB als je dat nodig vindt
famkeY schreef:Wauw, wat een lekker ding (dat paard dan he...), wat een ontspannen plaatje! Diegene die erop zit, superhouding! Is menig één jaloers op.