Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

x_Joos schreef:leuke pony
voor de dressuur: Handen rechtop en ietsje meer achterover zitten..
springen: niet gaan 'liggen' op je pony![]()
(zo lijkt het)
Milly_ schreef:wat een plaatje zeg![]()
![]()
Prachtdier!
En het rijden ziet er ook netjes uit hoor!
! Ezumii schreef:Niet haar handen meer naar voren laten doen op de sprong hoor, zoals sommige hier aangeven. Boven de sprong hoor je gewoon contact te hebben, als je de pony losgooit stoor je hem alleen maar in zijn balans.
Het ziet eruit als een pony met veel vermogen, wens je dochter maar veel succes ermee!
Ezumii schreef:Wat ik van de foto's en filmpjes kan zien rijd ze gewoon een hartstikke netjes parcours, pony blijft mooi in een ritme na de sprong, en ze zit netjes

visje schreef:Wow.... hier sta ik wel van te kijken. 11 jaar en al zo knap rijden. Ik denk niet dat velen haar dat nadoen.
Het zou wel jammer zijn, moesten jullie de pony verkopen. Maar anderzijds is het wel heel correct van jullie om het meisje niet te willen dwingen en alles op zijn tijd te laten gebeuren. Ik denk dat er in de paardensport genoeg kinderen zitten die echt gepushed worden door hun ouders. Ookal hebben ze talent, het blijven natuurlijk kinderen. Zoals je zegt: het moet nog leuk blijven.
Veel succes!

hvjmerlin schreef:hee heidi
Ziet er goed uit mandy gaat echt goed voorruit met monty ziet er echt leuk uit
heel veel succes en mandy zet hem op

veel succes verder.
Gaat helemaal goed komen!Kirsten_ schreef:ziet er super uit!!
ze gaan echt vooruit!