Dit lijkt me echt een super ervaring voor Tivara, zeker omdat het zo 'schijtbroek' is, zoo grappig ook hoe ze over dat zeil heen gaat, maar wel super knap dat ze het daarna aanraakte. Dan weet je toch dat jullie goed bezig zijn.
Lijkt me leuk om ook eens te doen, benieuw hoe Power dan zou reageren.
Hihi, wat een held op sokken zeg Mijn instructrice geeft ook wel schrik en obstakeltrainingen, maar van de meeste dingen (eigenlijk van alles) is Pablo absoluut niet onder de indruk, erg jammer ook wel weer haha. Maar voor jullie kan het nog wel van nut zijn zo te zien, succes de volgende keer!
ey kiki..dat ziet er leuk uit.. Ik zit zelf ook steeds te denken om dit te gaan doen..lijkt me echt super..maarja mijn paard schrikt niet snel :S die loopt hier thuis ook over een zeiltje enz..
heey dit lijkt me echt super zo'n training! die foto's zien er ook echt leuk uit! zou je misschien wat info kunnen geven of een site ofzo? ik ben hier heel benieuwd naar aangezien mijn paard af en toe echt een schijterd kan zijn
@Mendy; Er waren nu ook een paar paarden die eigenlijk alles wel deden, maar je krijgt toch wel mee hoe je het op moet lossen als ze het een keer niet doen @Maris; Wie weet @Ineke2; Wat leuk! Ik vond het erg leerzaam @senriejetto; Ik heb je even een pb gestuurd
Hey Super gááf! Ik wil er ook graag een keer aan mee doen Maar t zat voorlopig vol geloof ik Je paard doet t allemaal best goed! Ik zou die van mij er waarschijnlijk nooit over krijgen zo'n zeiltje.. haha Veel plezier de volgende keer!! Miss zie ik je dan wel als ik er ook ben