Kleine opmerking, weet niet of je het al weet, aan je onderschrift te zien niet..... Bemmel op 12 aug is afgelast! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kleine opmerking, weet niet of je het al weet, aan je onderschrift te zien niet..... Bemmel op 12 aug is afgelast!
haike schreef:Die L1 moet zeker lukken, als je zo de foto's bekijkt lijken jullie al veel verder te zijn in de africhting!
Veel succes in de L1!
vossie schreef:Gefeliciteerd met je punten en prijzen! Je jazzie ziet er weer erg fijn uitKleine opmerking, weet niet of je het al weet, aan je onderschrift te zien niet..... Bemmel op 12 aug is afgelast!

Zover woon je niet van mij vandaan

frieske schreef:ontzettende leuke combinatie zeg!!
Maar ligt het aan mij of zit je ontzettend gespannen?
Easterlover schreef:Zo Maartje! Jullie gaan met grote sprongen vooruit!
Hele fijne foto's om te zien, en hup snel naar die L1, gaat goed komen
!!

_Madelon schreef:Ben erg benieuwd wat jullie in het L1 gaan doen, maar dat gaat vast goed.
Voor nu, gefeliciteerd en ik zie jullie elke wedstrijd weer vooruit gaan!
jaggie schreef:Heel erg mooie foto's wederom. Het ziet er netjes uit, jullie gaan steeds beter op wedstrijd hè, erg leuk om dat te volgen.
Vind alleen dat hij afentoe wat ronder mag blijven (heel af en toe hoor, kan ook een momentopname zijn). Je zit er trouwens weer erg netjes op.
Alvast veel succes in het L1, maar dat moet zo vanaf de foto's te zien geen probleem zijn.