Suc6 met rijden verder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
griebels schreef:QuickSilver schreef:@ griebels dat was zeker niet mijn bedoeling maar dat is dus mijn ervaring de arabieren die ik gereden heb waren allemaal behoorlijk temperamentvol.
Weet je zeker dat het volbloeden waren? Normaal zijn het juist de kruisingen (vooral met welsh) die heet zijn
Of je bent zelf een druk persoonEen arabier is daar gevoelig voor... Baasje druk karakter, arabier ook druk karakter. Baasje rustig, arabier ook rustig
Qimm schreef:Het is niet de enige arabier die ingereden en wel op bokt ronddraaft
Wel een mooi beestjeZiet er prettig en ontspannen uit.

QuickSilver schreef:Cishashka schreef:Leuke arabier hoor, en er zijn er meer ingereden en wel![]()
![]()
Veel succes verder
groetjes,
Hey, wat bedoelde je hiermee?

!

jarrah schreef:.als arabieren zo cool in de kop zijn waarom zou je dan zó nodig een bokriempje moeten hebben...je spreekt jezelf een beetje tegen IMO!
er komen binnenkort nieuwe fotos zodat jullie de vooruit gang kunnen zien,want het gaat super
QuickSilver schreef:Dat weet ik zeker ja en ik ben absoluut niet druk in mijn rijden dus daar zit je ernaast
jarrah schreef:Tsjee lopen we hier weer gezellig te zoeken naar kritiek....als arabieren zo cool in de kop zijn waarom zou je dan zó nodig een bokriempje moeten hebben...je spreekt jezelf een beetje tegen IMO!
Ik vind het iig een fijn beeld geven, longeren van te voren zou ik bij ELK jong dier doen, arabier of fjord of wat dan ook...
Lijkt mij dus alleen maar verstandig!
Ziet er goed uit, ga zo door!
griebels schreef:Als je een paard aan het inrijden bent is een bokriempje toch wel een heel verstandig idee. En uiteraard heb je verschillende temperamenten, maar dat wil niet zeggen dat het arabier-eigen is
Een kenmerk van de arabier is juist dat ze cool in de kop zijn. Dus dat die van jou even de frissigheid eruit moet lopen is geen karaktereigenschap van de arabier
Dus je opmerking: "het blijft een arabier" is zeer misplaatst en zet de arabier in een negatief daglicht

griebels schreef:Druk rijden is geen druk karakter he..
Ik geef rust door aan dieren en mensen. Ik heb ook rustige arabieren.
QuickSilver schreef:mijn gedachte..
In de volgende topics zal hij anky camel, lake blue, burnt, white, lemon enne de andere weet ik niet meer ophebben