Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

urbanmove schreef:Toen ik je tekst las, was je je voor van alles aan het veronschuldigen je handen je gewicht.
Ik vraag me af waarom je paard is echt een knappert en je rijd hem netjes!
Je hebt na mijn idee geen enkele reden om je te veronschuldigen.
Jonge paarden rijden is moeilijk en het ziet er bij jou echt makkelijk en leuk uit!
Bedankt, ik heb deze dingen zelf even toegelicht zodat mensen er geen verkeerd beeld van krijgen. Want mijn handhouding viel mij zelf ook al op (alleen ik weet de reden).En ik heb vroeger altijd jonge paarden beleerd, ingereden en gecorrigeerd. Maar ik heb 2 jaar niet kunnen rijden en ben nu weer met deze begonnen 2 mnd. geleden. En hij doet het echt super. Ben voor het eerst echt helemaal gek van een paard.
maar die heeft ook allemaal problemen met gezondheid enzo dusja.. in ieder geval heel veel succes met verder inrijden!
! 

urbanmove schreef:Toen ik je tekst las, was je je voor van alles aan het veronschuldigen je handen je gewicht.
Ik vraag me af waarom je paard is echt een knappert en je rijd hem netjes!
Je hebt na mijn idee geen enkele reden om je te veronschuldigen.
Jonge paarden rijden is moeilijk en het ziet er bij jou echt makkelijk en leuk uit!
ziet er super netjes uit, als je nou op een pont was gaan zitten die jaren onder het zadel is is het nog een excuus, maar nu niet, haha, ziet er gewoon super uit hoor

Superpaard! 
An_J schreef:Hmm... dat is goede reclame voor Olivi als (net als ik) een Vasco x Pericles merrie hebtSuperpaard!

Jullie zijn een erg mooie combinatie! 
mytens1 schreef:An_J schreef:Hmm... dat is goede reclame voor Olivi als (net als ik) een Vasco x Pericles merrie hebtSuperpaard!
Is het niet toevallig zijn moeder? En dekken met Olivi!!