Dank jullie wel voor de leuke reacties en tips
MiJn_PaArDjE nee hoor zijn manen zijn gewoon ingevlochten, zijn manen gaan er ook echt niet af
Lina Sirel zal iets van 1.57 zijn(in elk geval dat meette hij toen hij 3 was) we willen hem binnenkort nogmaals meten wij zijn ook wel nieuwsgierig hoe groot hij nu precies is
Irene2 schreef:mooie fotos hoor, zit lekker veel pit in dat dier he?

Hoe bedoel je pit? druk of heet is hij niet, het is een heerlijk dier om mee te werken, en ook nog eens een grote knuffelbeer
tita schreef:Lekker paard ziet er goed uit levendig koppie
Maar hoe werkt die klassement in Duitsland dan? Vaag dat je daar zo snel met S&T mag rijden (arme paarden)
Hoe dat precies in duitsland zit met de klassementen weet ik niet je hebt de A proeven dit is gewoon op trens vergelijkbaar met de L1 & L2 hier alleen geen wijken.
Dan heb je de klasse L en daarvan is een versie op trens en op S&T dit is vergelijkbaar met de klasse M1 & M2 met eenvoudige galopwissels, keertwendingen. En dan heb je de klasse M vergelijkbaar met de Z2 hier
Hoe het met promotieregeling zit kan ik je helaas niet vertellen(hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar omdat ik ook gewoon wel in duitsland zou willen starten(wonen vrij dicht bij de grens), maar deze oefendag die we komend weekend hebben is oa om eind september deel te nemen aan een internationaal evenement voor arabs in Aken