Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel succes op de Gelderse! We zijn erg benieuwd wat eruit komt! 
RobinCera schreef:dankje!
die waas ligt dénk ik aan de computer. want op de laptop hier zie ik er ook iets van, maar op de gewone computer zie ik dat niet
Heb je er al een auto contrast overheen gedaan?

? 
LoveJessie schreef:Ziet er goed uit maar probeer niet zo naar beneden te kijken als je naar voren kijkt ziet het er nog beter uit en niet zo overdreven recht op zitten
Overdreven recht op zitten! Robin zit er super netjes op, wat is er mis met hoe ze zit?! Ik geloof dat ik niet wil weten hoe jij zit.....
snater schreef:Wat er mis mee is? Het ziet er vrij gespannen en geforceerd uit. Met name door de lichtrijfoto's. De rug is hol, de knieën draaien naar buiten en de handen staan ongelijk. En over dat 'liever recht dan krom': niet altijd. Ik zie liever een ontspannen amazone die niet helemaal recht zit dan een strakke rechte rug.
En Sharon: het doet er totaal niet toe of jij wil weten hoe de houding van LoveJessie eruit ziet. Zij (of hij) is niet degene die hier foto's plaatst. Er wordt gewoon een tip gegeven, daar hoef je de tipgever niet op aan te vallen.
De blackfoto is wel errug mooi! Leuke pony ook.
snater schreef:Wat er mis mee is? Het ziet er vrij gespannen en geforceerd uit. Met name door de lichtrijfoto's. De rug is hol, de knieën draaien naar buiten en de handen staan ongelijk. En over dat 'liever recht dan krom': niet altijd. Ik zie liever een ontspannen amazone die niet helemaal recht zit dan een strakke rechte rug.
En Sharon: het doet er totaal niet toe of jij wil weten hoe de houding van LoveJessie eruit ziet. Zij (of hij) is niet degene die hier foto's plaatst. Er wordt gewoon een tip gegeven, daar hoef je de tipgever niet op aan te vallen.
De blackfoto is wel errug mooi! Leuke pony ook.

) 3en. En ook nog 2 vieren omdat ik daarna niet erg meer durfde te rijden. Dus opzich ben ik nog trots dat we het tot deze punten hebben gehaald 
Super pony Jullie komen echt nog wel ver hoor!!!