5 jarige meisje maakt haar eigen pony zadelmak (bitloos)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trammelanda

Re: 5 jarige meisje maakt haar eigen pony zadelmak (bitloos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:25

Echt heel erg leuk! Lekker roze op zon leuk hengstje!

melis__

aah wat lief! Ook leuk al dat roze Knipoog
Leuk stel samen

Gitta1977

Anky setje niet, maar rijbroek + laarzen en een fatsoenlijke cap lijkt me wel zo handig... En die zijn er ook, mijn dochter (4) zit ook altijd volledig correct op het paard, inclusief cap, broek en laarzen (5 euro op een rommelmarkt).

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:26

ahh wat ontzetten lief, ze passen goed bij elkaar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:29

Wat gaaf!

Ik snap niet dat er mensen zitten te zeuren over der kleren. Het is nog lang leve de lol! Zo tezien is het allen nog maar stappen en het ponytje vind het leuk! Shetlanders zijn gemiddeld liever tegen kleine kinderen dan tegen grotere, zo is die van mij ook.
Ik zie liever een klein meisje met een fietshelm rijden dan een volwassen mens zonder cap. Die vragen veel meer aan een paard en de kans dat een paard in een keer schrikt tijden sireus rijden is groter. TS zou heus wel het beestje hebben gelongeert voor het meisje er zelf op gaat zitten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-07-07 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:29

helemaal toppie zeg en ook de tekst erbij me beugeltje kwijt geweldig hoor
en dat roze zadeltje echt super de luxe waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

over de kleding nou niks mis mee hoor helemaal in stijl zo saampies met haar pony
en dan vooral inrijden nou dat doet ze toch super goed Pling Pling

helemaal Go jij! Go jij!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:31

__Marloes schreef:
Wat gaaf!

Ik snap niet dat er mensen zitten te zeuren over der kleren. Het is nog lang leve de lol! Zo tezien is het allen nog maar stappen en het ponytje vind het leuk! Shetlanders zijn gemiddeld liever tegen kleine kinderen dan tegen grotere, zo is die van mij ook.

lang leve de lol nou ik mag hopen dat mijn kind later wel meer doet als alleen lang leve de lol.
In dit geval zit ze op een levend beest wat kan schrikken met alle gevolgen van dien.
Tja en dan maar afwachten of je lang leve de lol heb

een rijlaarsje en cappie wat kost dat nou? neem aan dat kinder leven waardevoller is

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:31

laten we dan nu wel stoppen over die kleding en schoenen. Het gaat over dat het meisje het paardje zadelmak heeft gemaakt niet over kleding!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:32

ik vind het er ook super leuk uit zien ! maar het gaat wel om veiligheid , dus cap en rijlaarzen of chaps! verder super leuk!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:33

Leuk!
Echt zo lief!

Leuke shet ook!
Kanp dat ze er al zelf op kan rijden Ja !
En over de kleren : Wat maakt dat nou uit ?
Ikrijd zelf ook weleens in een andere broekk en heb weleens gympen aan HAW is volgensmij niet bestemd voor dat soort commentaar

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:33

Het ziet er wel schattig uit Tong uitsteken Ik moest echt denken aan zo een barbie te paard steje Nagelbijten / Gniffelen

En dat ''ding'' op der hoofd kan gewoon een cap zjin hoor, bij ons heeft de ruitershop ook dat soort caps te koop, allerlei kleuren en plaatjes.

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:35

Wat een leuk stelletje zo samen. Lekker roze, hartstikke leuk voor zo'n kleine Ja . Ze zit er overigens netjes op!

Wat betreft de kleding, iets meer hak onder de schoen en als dit een fietshelm is, een echte cap op, is zeker veiliger. Maar ik neem aan de moeder hier goed weet waar ze mee bezig is.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:38

missmichelle schreef:
laten we dan nu wel stoppen over die kleding en schoenen. Het gaat over dat het meisje het paardje zadelmak heeft gemaakt niet over kleding!

Nou dan gaan we toch verder..een klein kind hoort een paard achum shetlander niet zadelmak te maken en als ze dat wel doet moet het wel gewoon met nodige bescherming

bispax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 11:39

zal effe paar vragen toelichten en beantwoord Haha!

rijlaarzen maat 23/24 zijn eenmaal niet erg gemakkelijk aan te komen en cap daar ben ik ook al aan het rond kijken , dus dit is beter dan niets Knipoog

ok is geen excuse maar ik vind dit beter dan gympies en niets op haar hoofdje

shakira en billy(haar pony) zijn samen op gegroeid ze hebben al veel grondwerk gedaan en zelfs VDen ...dus ze weten wat ze aan elkaar hebben ..en ze mogen NOOIT zonder een begeleider rijden of dergelijke ...dus ik sta altijd in de buurt om de boel in de gaten te houden Knipoog

ok risico hou je altijd , maar dat heb je evengoed met een oude pony ook Knipoog

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:39

Leuke combi die 2!
Megagrappig die roze spulletjes allemaal! Haha!
Leuke shet ook.
Succes ermee

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:40

Wat een leuke pony en wat een cool roze setje! Haha! En wat vet dat ze bitloos rijdt.

En wat een onzin dat iedereen zo loopt te zeiken over die kleren, het is toch ook gewoon voor de lol en het ziet er hartstikke leuk uit - ieder zijn eigen mening. En ze zal er vast wel op letten dat er niks gebeurt.

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:41

Hihi arme hengst, word helemaal in het roze gestoken, hopelijk krijgt hij geen identiteitscrisis haha.
Nee ziet er erg leuk uit hoor, leuke pony ook.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:48

Ik zou toch echt zorgen voor een cap & rijlaarzen, rijbroek is fijner om mee te rijden maar dat beschermt je niet tegen ernstige schade. Cap & laarzen daarintegen wel, kijk maar is op de voorpagina dat meisje van 8 die met dr voet in dr beugel bleef hangen toen ze dr afviel, dan maakt het niks uit of het een wild paard is of de makste die er is, een goede trap en ze is misschien ook wel dood oid.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:49

Ziet er echt schattig uit en zo leuk dat zadel en hoodfstel!!
laarzen en cap is lastig vinden voor die kleintjes. Mijn dochter van 5 heeft mt 28 laarzen, dus die zijn makkelijk te vinden en een cap krijgt ze als ze haar zwemdilpoma heeft. Ze mag nu enkel aan de hand stappen op onze shet dus ik loop er naast en dan heeft ze een oude cap op. Rijbroekje is trouwens ook best lastig zoeken, want die beginnen van sommige goedkopere merken pas met mt 116/122, of je hebt er 1 van 60,- en dat ik vind ik best veel geld voor een broekje wat in mijn geval 1 keer p/w wordt gedragen. Ik hoop dat die twee nog heel plezier van elkaar hebben!

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:50

Wat zit je dochter ontzettend netjes op haar pony, en dat op zo'n jonge leeftijd al... Als dat geen talentje is dan weet ik t ook niet meer..

bispax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 11:52

ik vind het fijn dat jullie me attenderen wat beter kan ...dus ik vind het niet erg om kritiek te krijgen ...maar ik zal zorgen dat ze andere laarsjes met hakje aan heeft en een andere cap

hier enkele foto`s toen ze 3 was en billy 1.5

Afbeelding
Shot with Canon PowerShot A10 at 2007-07-27

gewoon lekker wandelen shakira 4 jaar en billy 2

Afbeelding
Shot with Canon PowerShot A10 at 2007-07-27

dus voor alle duidelijkheid we hebben dus geen pony gekocht en mag je hem zadelmak maken .....nee ze zijn samen opgegroeid en hopelijk nog een leuke en lange tijd tegenmoet

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:53

Een garnaaltje Lovers Lief hoor Lachen Ik vind het alleen wel riskant dat je haar die pony laat inrijden, maar goed; dat moet iedereen zelf bepalen. Knipoog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:54

Blij dat je het positief opvat en dat je er iets aan wilt doen OK dan!

bispax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 11:55

Talonius schreef:
Ziet er echt schattig uit en zo leuk dat zadel en hoodfstel!!
laarzen en cap is lastig vinden voor die kleintjes. Mijn dochter van 5 heeft mt 28 laarzen, dus die zijn makkelijk te vinden en een cap krijgt ze als ze haar zwemdilpoma heeft. Ze mag nu enkel aan de hand stappen op onze shet dus ik loop er naast en dan heeft ze een oude cap op. Rijbroekje is trouwens ook best lastig zoeken, want die beginnen van sommige goedkopere merken pas met mt 116/122, of je hebt er 1 van 60,- en dat ik vind ik best veel geld voor een broekje wat in mijn geval 1 keer p/w wordt gedragen. Ik hoop dat die twee nog heel plezier van elkaar hebben!

hmmm ze heeft schoenmaat 23/24 broekmaat 92/98 en hoofd weet ik niet Haha!

ze rijd ook niet elke dag en als ze erop zit is het meestal een 15 erop en dan nog wat grondwerk of vden Knipoog

bispax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 11:57

tita schreef:
Blij dat je het positief opvat en dat je er iets aan wilt doen OK dan!

je ben nooit uit geleerd Tong uitsteken ....en van kritiek kun je van leren of negeren Haha!

nee met die laarzen heb ik niet geweten dat ze gevaarlijk zijn ze heeft ook chaps maar dan moet ik een schoentje voor eronder pakken ...en de cap word zo snel naar gekeken

iemand links ? Haha!