Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

__Marloes schreef:Wat gaaf!
Ik snap niet dat er mensen zitten te zeuren over der kleren. Het is nog lang leve de lol! Zo tezien is het allen nog maar stappen en het ponytje vind het leuk! Shetlanders zijn gemiddeld liever tegen kleine kinderen dan tegen grotere, zo is die van mij ook.
!
Ik moest echt denken aan zo een barbie te paard steje
. Ze zit er overigens netjes op!missmichelle schreef:laten we dan nu wel stoppen over die kleding en schoenen. Het gaat over dat het meisje het paardje zadelmak heeft gemaakt niet over kleding!
En wat vet dat ze bitloos rijdt.

Lief hoor
Ik vind het alleen wel riskant dat je haar die pony laat inrijden, maar goed; dat moet iedereen zelf bepalen.
Talonius schreef:Ziet er echt schattig uit en zo leuk dat zadel en hoodfstel!!
laarzen en cap is lastig vinden voor die kleintjes. Mijn dochter van 5 heeft mt 28 laarzen, dus die zijn makkelijk te vinden en een cap krijgt ze als ze haar zwemdilpoma heeft. Ze mag nu enkel aan de hand stappen op onze shet dus ik loop er naast en dan heeft ze een oude cap op. Rijbroekje is trouwens ook best lastig zoeken, want die beginnen van sommige goedkopere merken pas met mt 116/122, of je hebt er 1 van 60,- en dat ik vind ik best veel geld voor een broekje wat in mijn geval 1 keer p/w wordt gedragen. Ik hoop dat die twee nog heel plezier van elkaar hebben!
tita schreef:Blij dat je het positief opvat en dat je er iets aan wilt doen
....en van kritiek kun je van leren of negeren