Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeroe schreef:Heeft ze wel de hele dag water tot haar beschikking? Ik heb wel eens paarden gezien met erge dorst en die trekken hun buik ook zo vreemd in. Ziet er verder wel uit als een lief paardje.
water genoeg dus
Paulaa_ schreef:goeroe schreef:Heeft ze wel de hele dag water tot haar beschikking? Ik heb wel eens paarden gezien met erge dorst en die trekken hun buik ook zo vreemd in. Ziet er verder wel uit als een lief paardje.
Jep er staat een grote bak met water die iedere dag bij wordt gevult, en in hun stalletje is ook een bak met waterwater genoeg dus

goeroe schreef:Oja, bij die foto van 'staking nummer 1' valt het me op dat je zo ver naar voren staat. Ik weet niet of je daar bent gaan staan nadat ze al stil stond of dat je daar al eerder stond. Op zich is het namelijk wel logisch dat ze stil gaat staan als je zo ver naar voren staat. Probeer de hoek waaronder je longeert wat kleiner te maken, dus als het ware wat meer bij de achterhand te staan, dan zal ze ook niet zo snel stoppen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders moet je het maar even zeggen dan probeer ik het nog wat beter uit te leggen.

marijkje1990 schreef:Hmm ziet er wel ontspannen uit.. en mager .. ik heb erger mee gemaakt. Kan overal door komen.. zelfs door wat stres.. mischien dat ze op een nieuwe stal staat met nieuwe paarden om zich heen (dat kan een diertje heel snel vermageren.. en ik heb het zelf ook mee gemaakt)
Maar goed zorg iedergeval voor dat ze of op het land staat of in stal dan moet het wel goed komen. En de strond natuurlijk bekijken of er geen wormen in zitten (Een extra wormekuur is geen overbodige luxe) wel veel sucses er mee.. en tja het is laat dus

Paulaa_ schreef:Maar in haar poep zitten vaak nog stukjes 'hooi', misschien kan het daar door komen.
anneliesdj schreef:Paulaa_ schreef:Maar in haar poep zitten vaak nog stukjes 'hooi', misschien kan het daar door komen.
Dat is wel een teken dat er iets mis is met de tanden, laat de VA maar ff kijken als ze toch komt.
ik zal het tegen de eigenaaresse zeggen.
linda_walter schreef:ja heel lief kopie en ziet er mooi uit jammer dat ze zo mager is maarja

, moeilijk hè foto's maken terwijl je aan het longeren bent

. 

, Ze lijkt er wel een beetje op, behalve de kleur dan

. Lenja schreef:Wat voor ras is de pony?.

VeerenAshley schreef:Leuke pony, lieve uitdrukking in haar ogen! Ik vind haar eigenlijk niet eens zo mager, maar wel heel erg slecht bespierd, m.n. haar hals. Je ziet gewoon dat ze al wat ouder is en dat ze nog maar kort (weer) aan het werk is.