Baroet voor het eerst @ work op bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Baroet voor het eerst @ work op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:33

Zou goed kunnen idd Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:33

goeroe schreef:
Heeft ze wel de hele dag water tot haar beschikking? Ik heb wel eens paarden gezien met erge dorst en die trekken hun buik ook zo vreemd in. Ziet er verder wel uit als een lief paardje. Lachen

Jep er staat een grote bak met water die iedere dag bij wordt gevult, en in hun stalletje is ook een bak met water Lachen water genoeg dus Knipoog

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:37

Oja, bij die foto van 'staking nummer 1' valt het me op dat je zo ver naar voren staat. Ik weet niet of je daar bent gaan staan nadat ze al stil stond of dat je daar al eerder stond. Op zich is het namelijk wel logisch dat ze stil gaat staan als je zo ver naar voren staat. Probeer de hoek waaronder je longeert wat kleiner te maken, dus als het ware wat meer bij de achterhand te staan, dan zal ze ook niet zo snel stoppen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders moet je het maar even zeggen dan probeer ik het nog wat beter uit te leggen. Knipoog

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:40

Paulaa_ schreef:
goeroe schreef:
Heeft ze wel de hele dag water tot haar beschikking? Ik heb wel eens paarden gezien met erge dorst en die trekken hun buik ook zo vreemd in. Ziet er verder wel uit als een lief paardje. Lachen

Jep er staat een grote bak met water die iedere dag bij wordt gevult, en in hun stalletje is ook een bak met water Lachen water genoeg dus Knipoog

Ok, ik kon me ook bijna niet voorstellen dat dat het was, maar ik wilde het voor de zekerheid toch even zeggen. Het deed me daar namelijk wel aan denken en je weet maar nooit. Knipoog

Nog 1 tip dan tenslotte, je hebt voor oudere paarden ook speciale biks dat je nat moet maken. Een soort slobber maar dan speciaal voor paarden op leeftijd. Misschien dat dat een ideetje is? Ze worden er wel dik(ker) van in elk geval. Lachen

Succes nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:44

goeroe schreef:
Oja, bij die foto van 'staking nummer 1' valt het me op dat je zo ver naar voren staat. Ik weet niet of je daar bent gaan staan nadat ze al stil stond of dat je daar al eerder stond. Op zich is het namelijk wel logisch dat ze stil gaat staan als je zo ver naar voren staat. Probeer de hoek waaronder je longeert wat kleiner te maken, dus als het ware wat meer bij de achterhand te staan, dan zal ze ook niet zo snel stoppen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders moet je het maar even zeggen dan probeer ik het nog wat beter uit te leggen. Knipoog

Daar ben ik gaan staan ja Knipoog
Aangezien ze niet luisterde naar mij gaf ik haar een klein tikje Knipoog
Ja ik begrijp wat je bedoelt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:44

Dankje wel Lachen
We gaan wel kijken in de winkel Lachen

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:47

Hmm ziet er wel ontspannen uit.. en mager .. ik heb erger mee gemaakt. Kan overal door komen.. zelfs door wat stres.. mischien dat ze op een nieuwe stal staat met nieuwe paarden om zich heen (dat kan een diertje heel snel vermageren.. en ik heb het zelf ook mee gemaakt)
Maar goed zorg iedergeval voor dat ze of op het land staat of in stal dan moet het wel goed komen. En de strond natuurlijk bekijken of er geen wormen in zitten (Een extra wormekuur is geen overbodige luxe) wel veel sucses er mee.. en tja het is laat dus

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:48

Ik zou eerst de VA haar tanden na laten kijken, als ze nog een prima gebit heeft hoef je geen slobbers ed aan te schaffen. Ze is tenslotte nog maar 20, dat is niet de leeftijd waarop de meeste paarden zonder tanden door het leven gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:49

marijkje1990 schreef:
Hmm ziet er wel ontspannen uit.. en mager .. ik heb erger mee gemaakt. Kan overal door komen.. zelfs door wat stres.. mischien dat ze op een nieuwe stal staat met nieuwe paarden om zich heen (dat kan een diertje heel snel vermageren.. en ik heb het zelf ook mee gemaakt)
Maar goed zorg iedergeval voor dat ze of op het land staat of in stal dan moet het wel goed komen. En de strond natuurlijk bekijken of er geen wormen in zitten (Een extra wormekuur is geen overbodige luxe) wel veel sucses er mee.. en tja het is laat dus

Nee, ze is nooit van het erf af geweest en ze heeft haar al van veulen af Knipoog
Maar in haar poep zitten vaak nog stukjes 'hooi', misschien kan het daar door komen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:51

Paulaa_ schreef:
Maar in haar poep zitten vaak nog stukjes 'hooi', misschien kan het daar door komen.

Dat is wel een teken dat er iets mis is met de tanden, laat de VA maar ff kijken als ze toch komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:53

anneliesdj schreef:
Paulaa_ schreef:

Dat is wel een teken dat er iets mis is met de tanden, laat de VA maar ff kijken als ze toch komt.

Oke Lachen ik zal het tegen de eigenaaresse zeggen.

linda_walter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:54

ja heel lief kopie en ziet er mooi uit jammer dat ze zo mager is maarja Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:56

linda_walter schreef:
ja heel lief kopie en ziet er mooi uit jammer dat ze zo mager is maarja Knipoog

Dankje Lachen
Ik kan er verder ook niet zo veel aan doen.
Ik ben het baasje niet.
Maar ik denk dat de eigenaaresse heel goed weet wat ze met die beesjes doet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:06

nog iemand Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:29

Hey Paula!
Ziet er netjes uit, commentaar is al gegeven.
Gaat vast helemaal goedkomen Haha!

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:53

ziet er leuk uit paula Knipoog

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:12

leuk hoor Lachen , moeilijk hè foto's maken terwijl je aan het longeren bent Tong uitsteken

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:56

Hevonen : Dankje Haha!
Germa: Bedankt Haha!
__Anouk : Jah idd Tong uitsteken
Lenja : Dankje Lachen , Ze lijkt er wel een beetje op, behalve de kleur dan Knipoog

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:02

Wat voor ras is de pony? Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:03

Lenja schreef:
Wat voor ras is de pony? Lachen.

Ik heb geen idee Tong uitsteken
Er zit arabier , new forest en volgens mij nog wel een paar rassen in Knipoog
Maar we weten de vader niet, dus vandaar Knipoog

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:07

Leuke pony, lieve uitdrukking in haar ogen! Ik vind haar eigenlijk niet eens zo mager, maar wel heel erg slecht bespierd, m.n. haar hals. Je ziet gewoon dat ze al wat ouder is en dat ze nog maar kort (weer) aan het werk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:14

VeerenAshley schreef:
Leuke pony, lieve uitdrukking in haar ogen! Ik vind haar eigenlijk niet eens zo mager, maar wel heel erg slecht bespierd, m.n. haar hals. Je ziet gewoon dat ze al wat ouder is en dat ze nog maar kort (weer) aan het werk is.

Dankje Lachen
Er wordt ook niet zo veel mee gedaan Knipoog
Af en toe longeer ik haar of wandel ik met haar.
Of ik geef haar een lekker poets beurt Lachen

Saltoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:18

Is dit dezelfde pony als in je profiel ?

Napaluna_My

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:21

Adviesje: doe een longeersingel op haar rug,(als ze dat hebbe!) met bijzetten!!!