Mierke schreef:gett schreef:trouwens mensen kijk in mierke haar profiel hoe het rijden eerst ging dan schrik je echt!!!!!!
bedankt..
Ik bedoel dan schrik je echt hoe ze nu loopt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mierke schreef:gett schreef:trouwens mensen kijk in mierke haar profiel hoe het rijden eerst ging dan schrik je echt!!!!!!
bedankt..
Mierke schreef:smurffie schreef:je sperriem zit goed zo.. misschien iet wat los.. maar dat geeft verder niet veel ..
hij hangt vrij laag omdat je neusriem ook lag zit.. je moet 2 vingers tussen je neusriem en jukbeen ...
Ja maar die 2 vingers gaat toch om hoe strak hij zit, en niet hoe hoog? En die sperriem kan niet strakker want dan begint ze te proesten enz.. (had ik een keer perongelijk gedaan..)
anders drukt hij op een bot .. teminste.. zo is het mij altijd vertelt
anders drukt hij op een bot .. teminste.. zo is het mij altijd vertelt
[/quote]

HugoHunter schreef:heey meisiej,,
Wat loopt ze mooi man
Leuk hoor Leuk sjabrakje ook staad haar echt cool
Fifi is echt een leukert op ponykamp haha we werden laatste met dat misverkiezing
terwijl ze zo mooi was !![]()
![]()
hahah ponykampwas well leuk togh
nou meiss leuke foto's,paardje,sjabrakje
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lisaaa
dat valt wel meeNaDiNeLoVe schreef:Ik zie niet echt in dat de neusriem te laag zit,
je zou m iets hoger kunnen doen en gaatje bijmaken
maar dat ie veel té laag zitdat valt wel mee
het is geen mexicaanse neusriem
Maar zal toch maar even een gaatje bij maken..
illousion schreef:wat een leuk beestje.. loopt zoals je zelf al zegt op sommige foto's iets gespannen maar op sommige foto's lijkt het een beetje of je je handen wat vast zet.. maar verder tog netjes;)