Furia (Anda-ruin) @ work in opvallend rood setje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Furia (Anda-ruin) @ work in opvallend rood setje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 15:11

FunkyMistic: Haha, hoef je geen sorry te zeggen, ik vind het gewoon ebst grappig aangezien hij dat absoluut niet is Haha! In mijn profiel staan genoeg foto's, of klik op 1 van de topics in mijn onderschrift voor meer foto's Knipoog

He mies, topic ook gevonden Haha! Dankjewel vor je tips, ik vond op foto 7 zijn achterhand juist mooi ondertreden in vergelijking met eerst?

Tessa: Ik probeer hem juist laag te rijden (zie tekst openingspost). Ik snap wat je bedoeld met het wegdrukken, hij is wat onrustig in zijn aanleuning en drukt dan zijn rug af en toe lichtjes weg... Thnx voor de tips!
Sence, dankjewel, ja dat is zeker een aandachtspunt!

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:29

Mooi beestje Knipoog Let wel op je houding, maar volgens mij gaat Furia weer net zo mooi lopen als eerst!(want ik dacht dat dit het paardje was dat eerst een hengst was, en nu een ruin, en dat hij toen hij nog hengst was zo mooi liep, toch?)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 18:08

foto 7 is idd beter, probeer dit door te werken..maar daar houd hij nog wel zn kont wat hoog deze mag meer onder de massa komen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 18:21

Heyy Madelief! Leuke foto's weer van Fuurtje hoor! Naar aanleiding ging ik even kijken in jullie profiel en zag idd dat hij wel wat spier is kwijt geraakt. Dat geeft helemaal niks hoor, komt er vanzelf weer op. Wat Mies_Apollo ook al zei, probeer hem wat voorwaartser te rijden. Echt goed van achter naar voren rijden Ja Want hij oogt een tikkeltje sloom en suf. En gaat daardoor ook wat op de voorhand vallen. Maar ik lees dat een nieuwe instructeur er aan komt, dan kunnen jullie er weer lekker tegen aan. Dat nieuwe setje staat m echt super hoor meiden!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 19:26

Lydjaa: Ja klopt inderdaad! We hebben gewoon even een dipje, maar gaat helemaal goed komen met de nieuwe instructeur! Haha!
En de clinic van Tommie Pling Daar word ik afgemaakt denk haha, maar hoop er veel van te leren!

Mies: Bedankt, mijn huidige instructrice is meer van het rust in het paard krijgen, en daar zie ik ook wel positieve kanten aan, hoewel ik zelf ook meer van het voorwaartse ben Knipoog

Prinslover:Thnx, ja rood he Haha! Vind het altijd wel weer verhelderend om wat opbouwend advies van andere te krijgen, dus bedankt Lachen Zoveel mensen, zoveel wensemn namelijk, en ik ben er zelf nog niet helemaal uit Knipoog
Komt wel weer goed met die bespiering inderdaad Haha!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 10:30

Rood staat echt prachtig Tong uitsteken
Jullie zijn ook een leuke combinatie!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 19:28

Dankje! Les vandaag ging ook wel lekker, zin in de clinic van tommie Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:49

Ben benieuwd naar die clinic Madelief!
Maak je foto's Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 14:18

ik heb er zo'n zin in! Vooral aangezien hij opeens weer super goed gaat, weer enorme sprong vooruit! Balans gaat veel beter waardoor oa de galop ook stukken beter wordt! Haha! Ik ben zo gek op hem Lovers
Jaa tuulijk worden dr foto's gemaakt Haha! Als het goed is gaat iemand van stal alles filmen, kan ik altijd alles terugzien Haha!