Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__PSM__ schreef:Sorry, de valse knik kan ik ook niet terug vinden... Wat ik wel vind is een vooral op de recente foto's een paard wat echt heerlijk loopt naar mijn idee. Lekker op lengte en het ziet er heerlijk ontspannen uit.. Ga zo door, snel door naar het ZZ zou ik zeggen
Katja schreef:Wat een fijne reactie geeft ze in het achterbeen!! Ze begint al echt een heel paard te worden zo. Heb je al gestart met haar?

)
Venetia schreef:@Mulan,
Ik snap je vraag heel goed! Ik kan haar ook best zonder sporen rijden, tot het punt waarop ze weer eens een truc uithaalt(bijvoorbeeld ineens stil gaan staan op mijn been en dan bij been een hoge bok, als ik dan sporen heb is zo'n moment toch sneller voorbij) . Dan wil ik graag even wat extra's. Die momenten worden trouwens steeds minder hoor, hoogstens eens per twee weken komt het nu voor. Het zijn knopsporen, maar wel wat langere. Meer voor de zekerheid en de buiging dan voor het voorwaartse.
ijdt ze voorwaarts ,wij zeggen altijd kilometers maken met zo,n paard.Hij moet gewoon weg zijn voor de benen zonder omhoog te komen en geef hem veel afwisseling in het werk( maakt het moeilijk zodat hij na moet denken en geen tijd heeft om zich eruit te drukken).Dat uit je zadel gooien deed de onze ook zo erg, hij laat je niet zitten.Veel overgangen rijden als hij dat doet.
nathalie16 schreef:Ik vind het dat je m mooi op lengte rijdt en het neusje er goed uit hebt..
Ik vind het ook wel een fijn beeld om naar te kijken, pas alleen op dat er geen boogje in je teugel komt. Succes verder!
pitbullgup schreef:wat een leuk paard heb je daar onder je lopen zeg!
meredith schreef:venitia; wees gerust je rijdt op een contango.Uit ervaring weet ik dat dit niet de makkelijkste zijn.Zeker niet met sluiten.Het advies dat ik je mee kan geven over de contango,sijdt ze voorwaarts ,wij zeggen altijd kilometers maken met zo,n paard.Hij moet gewoon weg zijn voor de benen zonder omhoog te komen en geef hem veel afwisseling in het werk( maakt het moeilijk zodat hij na moet denken en geen tijd heeft om zich eruit te drukken).Dat uit je zadel gooien deed de onze ook zo erg, hij laat je niet zitten.Veel overgangen rijden als hij dat doet.
Je hebt een heel goed paard en jullie komen er wel!!!

_angela_ schreef:Ze ziet er nog net zo mooi uit als in groesbeek, maar dan met iets meer spieren
ze staat nu op de wei
Al hoop ik dat het spieren zijn!
en ook ik heb dit paard een paar keer IRL gezien, mss dat het beeld op de foto's wat vertekent, maar voor zover ik het kan beoordelen wordt ze fijn van voor naar achter gereden en loopt ze absoluut niet in een "houding"!!
Gewoon veel km maken, denk dat dit paard wat meer tijd nodig gaat hebben dan Wanelka, maar gewoon volhouden, komt uiteindelijk echt wel goed!meredith schreef:venitia: Ze zijn niet snel voor de benen en de jouwe ook niet zo te zien.
VValar schreef:meredith schreef:venitia: Ze zijn niet snel voor de benen en de jouwe ook niet zo te zien.
Nou eerlijk gezegd ken ik de merrie en dat dier is dus echt wel vlot voor het been.
haha. meredith schreef:Hoe beoordeel jij dat?Foto 8 en de laatste foto is een paard wat voorwaarts is, de rest is tegen het been.
Sammie schreef:meredith schreef:Hoe beoordeel jij dat?Foto 8 en de laatste foto is een paard wat voorwaarts is, de rest is tegen het been.
Ookal bang geworden voor de ongesensureerde mening van Venetia
?