Diesel @ work (Training dressuur & springen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Danique07

Re: Diesel @ work (Training dressuur & springen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 18:27

Ik heb nog een oude foto gevonden.
dit is ongeveer zo'n jaar geleden, ziet er erg slordig uit hoe ik zit.
Had toen nog geen les gehad en reed maar altijd wat..
nu heb ik al allerlei tips gehad en zoals je vast wel ziet gaat het beter..

Afbeelding

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 20:28

op die foto reed ik denk ik 2 maanden op diesel.

Hebben jullie soms nog tips?:)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 21:49

De les van morgen word verzet naar donderdag.
Ik hoop dat het een beetje goed weer is zodat er misschien foto's gemaakt kunnen worden..(als mijn lieve fotograafste&beste vriendin haha wil natuurlijk;)

Even een vraagje hier tussendoor, ik weet verkeerde topic maar misschien kan het even. Vanaf hoeveel maanden drachtig kan je pony dik worden. Mijn lieve schat is nu ong 3 maanden drachtig en ze had toen in 1 keer dat ze is aan gekomen en met het rijden begint ze zonder zweepje (reed eerder nooit met zweepje, nu sinds 2 keer wel) te sloffen... Kan het nu al dat ze sloom wordt van drachtigheid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 19:06

Ziet er goed uit Lachen
beugels kunnen idd een gaatje langer Knipoog
Maar licht het zadel op foto 7 niet veelste ver naar voren?

Esther_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 19:59

Paulaa_: dat lijkt zo omdat de voorkant heel laag ligt, anders het zadel heel erg klappert. Ook lijkt het denk ik zo omdat het zadel lijkt te neigen naar een springzadel.

Danique heel veel succes morgen met je les Haha! ik ga hem wel kijken hoor! en misschien nog wel foto's maken! moet je me even helpen herinderen! Xx

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 23:01

zoals esther al zegt, de voorkant is erg laag... & het andere zadel klappert. Dit zadel wordt ook nog opgevuld..

aahh leuk esther dat je komt kijken..had ook niet anders verwacht. haha mijn lieve fotograafste Haha! zie je morgen!

else80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 10:15

Ziet er leuk uit, succes met je les ook! Dat je pony drachtig is moet (nog) niks uitmaken hoor! Sommiggen rijden door tot de dag voor de bevalling. Je merkt het zelf wel, als de buik in de weg gaat zittenen je pony het echt niet meer leuk vindt. Maar dat ze er nu al last van heeft lijkt me sterk, meestal komt de echte buik pas na een maandje of 6. Wel een beetje voorzichtig doen natuurlijk, niet al te wild meer springen en geen uren rijden enzo. Maar beweging is altijd goed!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 19:15

Dankje else, dat vindt ik nou leuke berichtjes Haha! de les is erg goed gegaan, Haha! als ik de foto's op internet heb staan dan zet ik ze hier ook wel op!

Esther_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 01:47

Hee danique!
De les ging super ! Zag er echt heel mooi uit! Helaas deed de camera het niet echt, en de foto's die met de tel zijn gemaakt zijn niet super goed , wel echt jammer! Morgen gaan we foto's maken want we hebben de batterijen opgeladen! xxx

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 10:40

Geluisterd naar al mijn tips & naar mijn instructrice, heb mijn beugels weer een gaatje langer gemaakt !

Meisje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:09

nou ben erg trots op je zoals je zo snel dingen oppakt. Vind het erg leuk de pony's op deze manier weer op internet te vinden. Je ziet een duidelijk verschil met zoals het nu gaat en zoals het was. Zeker ben ik trots op je dat je die enorme boef van me al een beetje de baas kan Haha! Want oh wat kan die etteren!! Menige ruiter heeft ze al hout en zand laten happen. En ik zie dat jij haar al aardig de baas wordt!! Ga zo door... De eigenaar van dat boefje Cool