Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoop alleen dat het door gaat aangezien het van zulk rot weer is
.. Weet niet meer waar ze liggen.
Het ziet er netjes uit! Verdere commentaar is al gegeven. Born2BCrazy schreef:Um ik snap de combi B en appuyeren niet helemaal?![]()
Ga gewoon lekker trainen.. op de basis en pak evt wat L1/L2 oefeningen mee..
die andere kunstjes mag je laten zien zodra je in de buurt van de M1/M2/Z1 komt ..
zou daar nl. persoonlijk even lekker mee wachten..
(niet b*itchy bedoeld hoor!)

Mensonides schreef:Hha nou zondag ging het echt super slecht had ook echt niet verwacht dat ik winstpunten zou halen maar ik had 190 en 180 en een 3e prijs dus dat viel me opzich nog alles mee
CherylDaraxo schreef:Ik hoop ook maar dat het doorgaat. Anders loopt het weer in het water.
Was jij ook bij Beukers de 22ste? Ik was daar.

Dus je moet een erg goede basis hebben hoor! Goed zo! Zelf meer mee blijven zitten en dan is het al een eind in de goede richting 

Zolang je het niet te vaak en gewoon kleine stukjes. Het hoeft niet perfect te zijn
Om even te reageren op de andere reacties Mensonides schreef:@ Dydy: Ja klopt bij annetmaar ik sta er ook nog niet zo heel lang hoor.
Tuusi_Minion: haha ja me ellebogen zag ik nu ook pas heb het helemaal niet door als ik aan het rijden ben
Born2BCrazy: We rijden nu in het B maar we vliegen er door heen en ik heb er vaak genoeg hulp bij me dit soort oefeningenga niet zelf wat doen hoor
Maar ik snap enigzins ook wel wat je bedoelt hoor!

)
CherylDaraxo schreef:Ik hoop ook maar dat het doorgaat. Anders loopt het weer in het water.
Was jij ook bij Beukers de 22ste? Ik was daar.
meliiSsatjje schreef:Vroeg je het aan mij of aan tessa
Ik was er in iedergeval niet
Ik had 17 juni concour daar, erg fijn rijden en mooi terrein!
! CherylDaraxo schreef:CherylDaraxo schreef:Ik hoop ook maar dat het doorgaat. Anders loopt het weer in het water.
Was jij ook bij Beukers de 22ste? Ik was daar.meliiSsatjje schreef:Vroeg je het aan mij of aan tessa
Ik was er in iedergeval niet
Ik had 17 juni concour daar, erg fijn rijden en mooi terrein!
Ja, ik vroeg het aan Tessa. Ik ga er vaker heen. Ik was er ook 17 juni in de B.
Ik vind het ook een lekker terrein om te rijden. Ook altijd wel gezellig.
!!
! had het setje al heeel lang in de kast liggen maar nog nooit op gehad dus dacht laat ik eens gek doen steek me paard in het anky
en ga maar weer eens foto's maken
AmmieJ_ schreef:precies, ik rijd helemaal geen wedstrijden maar train toch wel de travers, appuyementen, changementen (ook om de pas), schouderbinnen en de wendingen om de voor- achternand. Ik heb zelf nog nooit gestart en het paard is ook B. Tuurlijk rij je de basis daarnaast ook, maar het is toch een fijn gevoel om het nu al te oefenen, neit dat je straks in het L2 zit en je in een keer hard aan het werk moet voor een schouderbinnen of whatever.. word je alleen maar gestressed van, tevens vind ik niet dat je op korte termijn zo maar even de schouderbinnen of travers volop moet proberen.
Vind het er netjes uit zien, tijdens de travers zou ik persoonlijk toch voor wat meer stelling kiezen, ze neemt de achterhand fijn naar binnen maar de voorhand niet echt.
succes!

!! Maar goed ik ben natuurlijk ook superblij met Zim
. Rijden ziet er supergoed uit!! LoveeSpittie schreef:Ik snap wat je bedoelt maar toen ik M1 mocht starten ben ik pas gaan oefenen op schouderbinnenwaarts.. Tuurlijk toen ik L2+6 ofzo was maar echt nog niet toen ik B of L1 was..
Ik heb ook toen ik L2+11 was ongeveer 3 maanden geen wedstrijden gereden om te trainen voor de M1.. Als je alles gewoon een beetje rustig aan doet, en gewoon een paar maanden geen wedstrijden doet, hoef je ook niet te stressen en gaat het vanzelf goed.
Ik ben ook nu nog niet bezig met travers enzo voor de M2.. Dat doe ik wel als ik M1+6 ofzo ben.
Maar ondanks dat je deze oefeningen al oefent vind ik het er wel goed uitzien
Ze loopt erg leuk en het gaat je ook allemaal nog wel lukken
Setje is ook leuk

An