Zo haha, nou mn zus heeft inderdaad alles beter verwoord dan ikzelf, ben niet zo'n held daarin.
Fioon, daarom heb ik nu juist dit topic geplaatst, hij is ook achteruit gegaan.
Hij heeft natuurlijk een ruime maand rust gehad en we zijn hem nu gewoon aan t oppakken.
Katja, bedankt over de opmerking van de sporen, vaak zien mensen sporen en dan krijg je gelijk te horen dat het niet nodig is, maar ik gebruik ze amper, drijf meer met de zijkant van mijn laars zeg maar 
Maaike, ja maar dat is zo moeilijk he
Daarom heb ik een instructeur nodig, die kan je lekker wijzen op dat soort dingen!
Jammer dat Poel te ver weg is voor elke week les, maar we komen zeker een keer instructieweekend doen!
Nouvel, je hebt helemaal gelijk, als hij eerder van ons was geweest dan hadden we het zeker anders aangepakt. Nu trainen we gewoon rustig aan, zo'n 2 á 3 keer dressuur, een bosritje, een dagje longeren en een dagje vrij.
Thessa, bedankt. En met de juiste training en begeleiding komen we er ook zeker wel, dat weet ik! Fuur is een topper!
Egnie, super dat je in mijn profiel heb gekeken, dan kan je het zelf ook zien. Daarom bouwen we nu juist de training ook rustig op. Als je ook ziet hoet Fuur eruit zag voor dat hij bij ons kwam, en toen nadat wij hem een paar maanden (voor de castratie) was een hele verbetering, en nu na de castratie is hij idd weer terug gevallen.