Calling@ springwerk op Tornooi in Beverst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sugar_SL

Re: Calling@ springwerk op Tornooi in Beverst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 22:07

Ezumii schreef:
Wat een gaaf paard zeg! Hij kan het zeker wel, maar je hangt gigantisch aan de teugels, omdat je niet gaat zitten. Ik heb hier ook een tijd last van gehad. Je gaat dan tegendruk geven, omdat je zelf niet zwaar gaat zitten. Dus heeel zwaar zitten, werkt dat niet, kun je er nog wat teugels bijpakken, maar altijd eerst op je zit!

ze sprong heftig(wat ze wel vaak doet) endan op die ene foto waar ik niet mee ga was omdat ze vanver sprong
maar bedankt voor de tip Knipoog

FlamingStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:50

Ziet er al heel wat beter uit hé!! Wat zo'n beetje basis dressuur niet kan doen hé? :p En ge gaat zien zoveelste beter de basis, zoveelste beter gaat het springen gaan, dus nu niet stoppen hé!! Blijven oefenen en dan geraak je er wel!

Sugar_SL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 20:54

6Gwendolyne6 schreef:
Ziet er al heel wat beter uit hé!! Wat zo'n beetje basis dressuur niet kan doen hé? :p En ge gaat zien zoveelste beter de basis, zoveelste beter gaat het springen gaan, dus nu niet stoppen hé!! Blijven oefenen en dan geraak je er wel!

dankje Tong uitsteken
maar tijdens de dressuur was ze zo een varken Tong uitsteken en tijdens springen zooo braaf Haha!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:09

Er is zeker een ENORM verschil te zien, je bent erg voorruit gegaan zeg Haha!, en je paard is ook veel rustiger kwa hoofd hoofd/hals houding.
Jullie komen er wel zo zie je maar oefening baart kunst!

En het commentaar is al gegeven door Heleen1988, daar ben ik het mee eens Knipoog

Sugar_SL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 13:24

Zamero schreef:
Er is zeker een ENORM verschil te zien, je bent erg voorruit gegaan zeg Haha!, en je paard is ook veel rustiger kwa hoofd hoofd/hals houding.
Jullie komen er wel zo zie je maar oefening baart kunst!

En het commentaar is al gegeven door Heleen1988, daar ben ik het mee eens Knipoog

hahaha Haha! dankjewel