Ziet er allemaal heel ontspannen & relax uit, echt super
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er allemaal heel ontspannen & relax uit, echt super

tassie schreef:Dank jemooi paard hoor, springt er mooi, en vind jouw er ook netjes opzitten
Sjimmy schreef:Ook van mijn kant graag gedaan. Ik ben redelijk allround opgevoed met paarden alleen mennen vind ik doodeng.Graag gedaan Katja, vond het ook erg gezellig en bedankt voor het ritje op hem.
En leuk om te zien dat je echt van alle markten thuis bent.
Vuitton_love schreef:Zoooo verschrikkelijk hoog is het niet hoor. U'tje is idd een prachtig paard maar helaas niet van mij. Ik mag hem gelukkig wel rijden dus daar kan ik van genieten.Waaaaw wat hoog!!![]()
Vind dat je een prachtig paard hebt en foto's om trots op te zijn.
Tips heb ik niet echt, het ziet er erg netjes uit!
Ratjetoe schreef:Kan niets anders zeggen dan dat ik het daar helemaal mee eens ben.Wat een SUPER fijn dier!!
Von schreef:Ik heb alleen maar leuke paarden op stal staan.Potverdorie wat is U'tje toch leuken aan je hoofd te zien had je het naar je zinMooie foto's

Mensonides schreef:Ik heb hem nog niet officieel gestart. We zijn rustig aan begonnen en nu rijd ik vooral wat oefenparcoursen. Voor hij op stal kwam heb ik jaren niet meer gesprongen maar doordat ik vroeger wel hoger gereden heb moet ik direct in het L starten en daar is hij niet altijd helemaal klaar voor. De rem wil nog wel eens een beetje zoek raken in het parcours.Ziet er erg goed uit!
Heeft zeker kans om verder te komen in de springsport!
Spring je er ook mee op wedstrijden?
_karin_ schreef:We hebben idd veel plezier met z'n tweetjes. Met name in het springwerk. Dressuur is niet helemaal z'n hobby.Wat een ontzettend mooi paard!Springt goed zo te zien! En hoog hoor.. Dat doe ik je niet na.
Jullie lijken er allebei veel plezier in te hebben, ga zo door!
Kit_for_ever schreef:Voor mijn rug is hol geen optie en daar ben ik zelf ook niet echt voor. Mag wel iets rechter allemaal. Bedankt voor je opmerking.En of die kan springen! Ziet er goed uit hoor! Probeer zelf alleen niet zo in elkaar te kruipen boven de sprong. Probeer je rug hol te houden/maken. Succes verder!
Roos_s schreef:Dank jeZiet dr goed uit hoor, mooi paardje ook!!!
Robby_ schreef:Wat een complimenten allemaal.Wow dat noem ik maar eens springen zeg!!Het paard heeft een super goede techniek en jij zit er ook super op!Ik vind jullie een prachtige combinatie!!

crossmonster schreef:Hij heeft er ook allemaal totaal geen moeite mee. Het dressuurmatige stuk tussen de hindernissen moet beter zeker omdat hij een hele ruime galopsprong heeft maar springen is allemaal geen probleem.leuk dier zeg !
hij kijkt echt uit zijn ogen alsof ie wil zeggen "kan dat niet hoger, draai hier mijn hoef niet voor om"
tips heb ik wel, maak de hoek in je heup niet te klein, je duikt iets teveel naar voren, maak je rug wat holler en hou met je borst wat meer afstand van de hals
steinstein schreef:Nog niet, denk binnen een paar maanden in het L te beginnen.Zo die heeft genoeg springvermogen zeg.
Start je er wedstrijden mee??
VValar schreef:Heel goed zelfs.Wat een stoer beest. Springen kan hij wel!

Marijuhhhhh schreef:Dank je, dat vind ik een heel leuk compliment.Knap hoor, wat zit jij trouwens ontzettend ontspannen op je paard!
mariskaLover schreef:Ik ben vroeger nationaal rijstijlkampioen geweest maar dat is wel even geleden. M'n houding mag wel weer iets beter maar dat komt wel weer.wauw ! ik zie zelden iemand zo mooi boven de sprong zitten als jij.. wat een ontspanning..Jullie zijn een goed stel..
Hopelijk breng je hem ook uit in de sport, succes samen!
Elessar schreef:Dank jeWat een vermogen en wat een mooie techniek! Prachtig dier!
Jullie vormen een erg mooie combinatie! Ziet er super uit!
Erg mooie foto's, Sjimmy!
mobick schreef:Paardrijden moet ook wel een beetje leuk zijn. In het dressuurwerk merk ik dat je geconcentreerder bent en daardoor vaak wat minder blij kijkt.Geweldig en wat zit je ook lekker te smilen op je paard.... hele mooie combi/foto's!
Noukie schreef:Het is echt een geweldig fijn dier. Niet alleen in het werk maar ook in de omgang.Wow, die kan springen! Ziet er zeker uit als een erg fijn dier zeg!
Revanches schreef:Ik ben van oorsprong ook een springer. Dressuur is later pas gekomen.Ziet er uit als een volleerd springamazone, Kat!
Super!
ruth91 schreef:Ik hoop ook heel erg dat ik nog lang met hem mag blijven rijden.heel mooi om te zien![]()
ga zo door!!
jullie genieten er zo te zien allebei van![]()
hoop dat jullie nog lang zo'n mooie combinatie blijven![]()
tips zijn al gegeven, daar stem ik mee in, verder echt toppie!!
Hanmar schreef:Hij vind het idd helemaal geweldig. Soms heb ik ook nog een beetje moeite om hem onder controle te houden omdat hij te enthousiast worden.Die vindt springen écht leuk zo te zien! Mooi beestje
Nathiie schreef:Heel erg bedankt.wat een mooi paard is U!!
het springen ziet er goed uit...
jij en je paard vormen een mooie combinatie boven de sprong...
veraA schreef:Dank jeMooie foto'sZiet er allemaal heel ontspannen & relax uit, echt super
rodalover schreef:Ik heb net even een blik in het paspoort geworpen en het blijkt een Monaco te zijn.leuk paard..
ziet er goed uit!!
bij mij op stal staat ook een andiamo en lijkt echt veel op de jouwe vooral zijn hoofd en de aftekeningen!!
Ach, is ook familie. 
Aifa schreef:Vind dit een heel mooi compliment. Ik probeer ook zoveel mogelijk plezier met mijn paarden te hebben en ze toch goed te laten presteren.Wat een stoer krachtig paard! En zo te zien met een fijne techniek
Maar het mooiste aan alles is de glimlach op je gezicht!
Een fijn voorbeeld van weten waar je mee bezig bent + lol met je knol
Marliesje schreef:Hij heeft idd een hele fijne techniek.Wat een prachtig paard, die springt echt fijn in de manier!
Ziet er echt fijn uit!
ziet er super uit, mijn complimenten!
Is dit dezelfde ruiter als die ruiter die toen die pony zeg maar niet zo netjes reed? Was best wel een ophef over op bokt?
FunkyMistiC schreef:Wat ik mij zo even afvroeg heaIs dit dezelfde ruiter als die ruiter die toen die pony zeg maar niet zo netjes reed? Was best wel een ophef over op bokt?
Zo jah, dan ziet dit er wel vriendelijker uit!
Leuk beestje en kan redelijk leuk springen

Mooie springtechniek heeft ie. Heel netjes houd hij ales bij elkaar voor been mooi gelijk. Super dier.. Jij zelf ook hoor 
besita schreef:Heb jij niet genoeg paarden?gaaf beest !! staat ie te koop
De eigenaren zijn er erg aan gehecht dus ik denk niet dat hij voorlopig weggaat.Dautsen schreef:Dank jeWauw, dat zijn nog eens mooie foto's! Zo te zien hebben jullie beide een hele goede springtechniek!
Nerootje schreef:Hij doet het allemaal erg gemakkelijk. En ik vind hem ook wel gaaf.Wow wat springt ie lekker! Ziet er heel gemakkelijk uit! Gave bok!!
Pipo schreef:Sjimmy heeft goed werk geleverd.Wow gave plaatjes!!

Pytje schreef:Zouden we het gaan halen?Op naar de 3 Katja!
Hij is echt gaaf!
_Sanneman_ schreef:Dank jeGodnondeju wat een lekker beest zegziet er super uit, mijn complimenten!
FunkyMistiC schreef:Het feit dat ik af en toe een keer lelijk doe tegen een pony wil niet zeggen dat ik alleen maar beesten afbeul.Wat ik mij zo even afvroeg heaIs dit dezelfde ruiter als die ruiter die toen die pony zeg maar niet zo netjes reed? Was best wel een ophef over op bokt?
Zo jah, dan ziet dit er wel vriendelijker uit!
Leuk beestje en kan redelijk leuk springen

StalHaast schreef:Laarzen zijn bij Huet gekocht. Eigen merk met coating.
wat een super beest zeg!
ziet er super uit!
Mooie rijbroek en laarzen heb je zeg!
welk merk zijn die laarzen?
Maysie schreef:Hij heeft echt een super techniek van zichzelf.Mooi dierMooie springtechniek heeft ie. Heel netjes houd hij ales bij elkaar voor been mooi gelijk. Super dier.. Jij zelf ook hoor
Succes in de toekomstige wedstrijden
_Lotjuh_ schreef:Bedankt voor alle complimenten.Onwijs mooie springtechniek zeg! Ziet er heel goed uit. En zijn ook echt prachtige foto's!