rosaaa schreef:leuke shet
hij springt best mooi
en vooral heel hoog:O
Ze kan nog hoger springen hoor..

Prinslover @ bedankt voor de reactie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rosaaa schreef:leuke shet
hij springt best mooi
en vooral heel hoog:O

(heb ik ook voor mijn welsh en is echt ideaal)!
ThaGirl schreef:waarom heeft hij zo'n grote stuk bont op z'n neus? Valt mee dat hij de hindernis nog kan zien!

En de lage daar galoppeert ze echt hard op af

) Ze hebben al 1000x gezegt dat ze de hindernissen getest hebben. Ze hebben ook gezegt dat ze op zoek zijn naar PASSENDE peesjes! Liever geen, dan iets dat niet past, maargoed dat is mijn mening. Als iets niet past wordt het alleen maar gevaarlijk.. Dus denk even na voordat je zomaar wat gaat zeggen, en lees de rest van het topic & de beginpost even
Zoveel is 2 blz lezen nou ook weer niet
Geef liever tips ipv alleen maar commentaar te geven! Daar hebben ze meer aan, want zeggen dat het niet veilig is, als ze getest hebben, daar schieten ze niets mee op, geef dan iig een alternatieve oplossing! Maargoed, ik zal niet verder rellen 
Jolienn schreef:Wij hadden vroeger ook schapen, en dus schapengaas om de bak & het land heen, met veulens en volwassen paarden, is er nog nooit een tussen gekomen ( alleen mn vader toen ie gelanceerd werd) Ze hebben al 1000x gezegt dat ze de hindernissen getest hebben. Ze hebben ook gezegt dat ze op zoek zijn naar PASSENDE peesjes! Liever geen, dan iets dat niet past, maargoed dat is mijn mening. Als iets niet past wordt het alleen maar gevaarlijk.. Dus denk even na voordat je zomaar wat gaat zeggen, en lees de rest van het topic & de beginpost even
Geef liever tips ipv alleen maar commentaar te geven! Daar hebben ze meer aan, want zeggen dat het niet veilig is, als ze getest hebben, daar schieten ze niets mee op, geef dan iig een alternatieve oplossing! Maargoed, ik zal niet verder rellen
Erg leuke shet
Jolienn schreef:Wij hadden vroeger ook schapen, en dus schapengaas om de bak & het land heen, met veulens en volwassen paarden, is er nog nooit een tussen gekomen ( alleen mn vader toen ie gelanceerd werd) Ze hebben al 1000x gezegt dat ze de hindernissen getest hebben. Ze hebben ook gezegt dat ze op zoek zijn naar PASSENDE peesjes! Liever geen, dan iets dat niet past, maargoed dat is mijn mening. Als iets niet past wordt het alleen maar gevaarlijk.. Dus denk even na voordat je zomaar wat gaat zeggen, en lees de rest van het topic & de beginpost even
De hindernis valt zelfs om als het hard waaid, dus een kleine aanraking is al voldoende om de hindernis om te laten vallen. Echt niet gevaarlijk dus.
Met de beentjes tussen het gaas, dat kan ook met gewoon longeren, en als ze gaat rollen of gewoon in haar eentje in de wei loopt. Dus dan zouden we haar dus gewoon in een stal op moeten sluiten voor heel haar leven..
We maken wel even een filmpje van wanneer die omvalt, als we hem zelf aanraken.
marlinH schreef:Ilzjuh, liever niet als gevaarlijk, daar ben ik het mee eens! Maar het is niet gevaarlijk dus kunnen we gerust springen met haar..De hindernis valt zelfs om als het hard waaid, dus een kleine aanraking is al voldoende om de hindernis om te laten vallen. Echt niet gevaarlijk dus.
Met de beentjes tussen het gaas, dat kan ook met gewoon longeren, en als ze gaat rollen of gewoon in haar eentje in de wei loopt. Dus dan zouden we haar dus gewoon in een stal op moeten sluiten voor heel haar leven..
We maken wel even een filmpje van wanneer die omvalt, als we hem zelf aanraken.