Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Somebitch schreef:Een echte penny dus..
Arme pony
Ik durf er niets van zeggen want dan krijg ik gegarandeerd ruzie met die mensen (zijn nogal "eigenwijze" mensen die denken dat ze alles van paarden weten
Toen ik er eens bij was_ een half jaar geleden ofzo_ vertelde die dame me dat hun dochter daar al soms op reed en ik zei maar die zijn toch nog veel te jong. "Het is beter dat ze alles al zo vroeg mogelijk gewend raken" kreeg ik als antwoord...).
paljoeka schreef:als je hier toevallig een keer bij mocht zijn, trek haar dan gelijk van het arme dier af!!!!!!
Yamcha schreef:'t Is toch verschrikkelijk... nadenken is echt heel moeilijk voor sommige mensen geloof ik. En geduld hebben ook.
Maar het zal hopelijk een reltopic zijn, ik hoop niet dat iemand écht zo achterlijk is...
Laura_horse schreef:Heey,
Ik weet niet of dit hier hoort want ik kon niks anders vinden waar het zou kunne horen.
Maar ik had een vraagje,
een meisje van mijn school zegt net dat ze op haar 1 jarige fries heeft gezeten en ze probeert hem nu ookal een beetje te beleren met een hoofdstel (met bit) voor de kar enzo, aan de langelijnen.
Maar ik zei dat datniet goed was voor een pony/paard om er op 1 jarige leeftijd al op te zitten en zij maar doorzeuren dat hetniet erg was en dat ze al 9 jaar reed en al 5 jaar op friezen en dat haar nicht een friezenfokkerij had en dit en dat dus dat ze het wel beter wist.
maar nu wil ik toch even zeker weten of het nou erg is of niet als je op een 1 jarige fries al gaat zitten en doen.
potverdikkie schreef:Heb even de rest van haar post bekeken, maar ze is 11 of 12 of 13. Drie leeftijden binnen half jaar tijd. En ik weet niet of jullie het ook opgevallen is, maar ze reageerd ook helemaal niet meer op dit topic, dus laten wij dat dan ook niet meer doen!
Ze weet niet beter, en is indd een penny-meisje.
superwoman schreef:potverdikkie schreef:Heb even de rest van haar post bekeken, maar ze is 11 of 12 of 13. Drie leeftijden binnen half jaar tijd. En ik weet niet of jullie het ook opgevallen is, maar ze reageerd ook helemaal niet meer op dit topic, dus laten wij dat dan ook niet meer doen!
Ze weet niet beter, en is indd een penny-meisje.