Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hildetc schreef:bij ons op stal staat ook een welt hit. ze hebben blijkbaar allemaal dat aparte hoofd met de ogen 'erop' geplaatst (is me al eerder opgevallen). leuk paard.

SaskiaKur schreef:Wat een prachtige uitstraling heeft dit kanjer zeg!
De draf ziet er keurig uit en ik ben benieuwd hoe die dadelijk in de galop loopt, het is goed dat je in de verlichte zit gaat rijden in de galop.
Waar staat deze kanjer in Nederland gestalt?
Z'n draf is inderdaad heel erg fijn, maar ook als ik gewoon ga zitten in de galop komtie nog drie meter van de grond!
Maar ik doe veel verlichte zit met hem.. Alleen maar voor de ontspanning maar het helpt wel heel erg goed!

Up_to_Date schreef:Wat een bofkont dat je tijdelijk op dit prachtige dier mag rijden.
Je valt vast en zeker in de prijzen met de wedstrijden.
Leuke foto's, leuke combinatie![]()
Je hebt een mooie houding, Valero ziet er ontspannen uit.

traan_beauty schreef:Ziet er echt heel goed uit zeg! Soms zie ik nog piano handjes maar verder heb je echt een fijne houding. En wat een prachtdier is het toch. Die wedstrijden worden zeker geen probleem als het zo door gaat
. Succes daarmee iig.
Ik heb een scheef rechterhandje
We zijn er hard op aan het trainen, maar ik vergeet hem wel es
Ik hoop dat de wedstrijden ook zo goed gaan als het trainen ja! 
je staat er goed by

WinBinChes schreef:Mooi paard loopt netjes hoor! Wat voor zadel heb je er op liggen?

Katja schreef:Gaaf dier zeg!! Veel plezier met hem en snel nieuwe foto's plaatsen zodat we de vorderingen een beetje kunnen volgen.
Ik zal snel weer nieuwe foto's maken! 
primagirl schreef:BELLIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hier de fotografe!!!En andere trotse amazone van WOLLIE
![]()
Ziet er goed uit hoorEn vooral erg mooie foto's
![]()
![]()
Zie je snel
~X~ Taar
We gaan snel starten met deze stoute knappe donder

Venetia schreef:Het is een hartstikke leuk beest hoor, maar ik heb het idee dat je zelf al denkt dat je er bent, als ik zie hoe je op commentaar reageert en je commentaar bij de foto's.
Leuk dat je er zo blij mee bent, maar er moet echt nog wel wat gebeuren en ik snap best dat sommigen zeggen dat ie van achter meer moet aantreden, dat is namelijk gewoon een feit.
Dat jij nog niet zover met hem bent in de training is prima, maar het moet wel gaan komen. Ook je zit zal op den duur beter moeten worden. Je zit nu wel iemand af te kraken omdat jij dat verlichte zit vindt, ik vind dat de persoon in kwestie een punt heeft, je zit niet in balans. Ook in verlichte zit kun je in balans zitten.
Je zit vaak achter of juist voor je zwaartepunt. Top-springruiters kunnen perfect in verlichte zit zitten en toch boven hun zwaartepunt. Dat is erg belangrijk voor het ruggebruik van je paard.
Hoe dan ook, ik vind het een heerlijk dier en je past er goed bij. Ik heb alleen het idee dat je houding hier niet echt past. Op z'n bokts afzeiken is vaak helemaal niet aan de orde, het meeste commentaar zit een kern van waarheid in. Dat de ruiter in kwestie het vaak niet wil horen, is een ander verhaal.
De zin: Je zit vaak voor of achter in balans snap ik niet helemaal.. Er is maar 1 foto waarop je kunt zien dat ik in verlichte zit zit... Zelf ben ik van mening dat je een jong paard wat je pas twee weekjes onder het zadel hebt lekker moet gaan leren kennen.
Ik snap je punt, maar misschien dat de galopfoto op dat moment niet goed in balans is. Jammer dat je vind dat ik doe alsof ik alles ben, ondanks dat ik nog veel kan leren, zelf zit ik namelijk niet zo in elkaar. Maar we zijn allemaal nog lang niet uitgeleerd!